Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین، زهرا غلامزاده و مهدی برنایی در ماده R4 تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده، کلاس SH2 امروز پنجشنبه با حریفان خود به رقابت پرداختند. زهرا غلامزاده با ثبت رکورد ۶۱۴.۹ در جایگاه سی و چهارم ایستاد و مهدی برنایی با رکورد ۶۱۲.۴ در رده سی و هفتم قرار گرفت و بر این اساس ملی‌پوشان کشورمان از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماده نماینده کره با رکورد ۶۳۵.۱ اول شد، نماینده فرانسه با ثبت رکورد ۶۳۳.۶ در مکان دوم ایستاد و نماینده ایتالیا با رکورد ۶۳۲.۳ در جایگاه سوم قرار گرفت. فردا جمعه ۳ اسفند ماه سمیرا ارم، ساره جوانمردی و مهدی زمانی در ماده P4 تپانچه خفیف ۵۰ متر و در مرحله حذفی با رقبای خود به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا رقابت فرانسه برنا متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش خبرنکار مهر، در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک ۲۰۲۴ در توکیوی ژاپن، صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه تیم دو نفره کانوی مردان ایران که به فینال مسابقات راه یافته بود به مصاف رقبا رفت و با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند.

در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند. قایق دو نفره کانوی مردان با کسب عنوان پنجمی شانس دریافت سهمیه المپیک پاریس را از دست داد. تنها قایق نخست این ماده می‌توانست سهمیه بازی‌های المپیک را دریافت کند.

تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.

در ادامه رقابت‌های امروز علی آقا میرزایی المپین دوره قبل ایران ددر فینال ماده ۲۰۰ کایاک شرکت خواهد کرد. این ماده در المپیک پاریس برگزار نخواهد شد.

کد خبر 6082226

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان