Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@22:21:45 GMT

کمیسیون صنایع هرچه سریعتر گرانی خودرو را بررسی کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۲۳۰

خرداد: علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون صنایع باید هر چه سریعتر برای بررسی گرانی خودرو جلسه‌ای را تشکیل دهد.
بهروز نعمتی نماینده تهران در جلسه علنی امروز (پنجشنبه دوم اسفند) طی تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در روز‌های اخیر قیمت برخی خودرو‌ها به شدت افزایش یافته است و مجلس هم تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیشنهاد می‌دهم کمیسیون‌های صنایع و معادن و اصل نود را مامور کنید که نسبت به این موضوع ترتیب اثری بدهند، چرا که واقعا یک مشکل و معضل جدی است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده مردم تهران گفت: کمیسیون صنایع مسئول پیگیری این موضوع است، آقای عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع  باید هر چه سریعتر برای بررسی این موضوع جلسه‌ای را تشکیل دهد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان  برچسب ها: بهروز نعمتی ، مجلس شورای اسلامی ، خودرو

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهروز نعمتی مجلس شورای اسلامی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روزها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز، نشست مشترک نمایندگان مجلس در این حوزه نیز در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و رؤسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد درباره مباحث ارزی، گزارشی در صحن مجلس در این مورد ارائه شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

کد خبر 746528

دیگر خبرها

  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس