Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:43:32 GMT

تمامی بدهی های بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۲۶۹

تمامی بدهی های بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

رشت - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: 100 درصد بدهی های سال گذشته (1396) بیمه سلامت استان به بخش های دولتی و خصوصی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبری روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت افزود: بدهی های سال 96 بیمه سلامت به مبلغ 486 میلیارد تومان بوده که تمامی آن به بخش های دولتی و خصوصی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که با توجه به تسویه حساب سال 96 ، فاصله پرداختی ها بسیار کم شده، اظهار داشت: به طور میانگین پرداختی به داروخانه ها، آزمایشگاه ها، تصویربرداری و فیزیوتراپی طرف قرارداد تا مرداد و پزشکان، دندانپزشکان و درمانگاه ها تا شهریور امسال به طور قطعی پرداخت شده ضمن این که مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تا شهریور به صورت قطعی و ماه های مهر و آبان امسال تا 70 درصد به صورت علی الحساب پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: در راستای رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی، ماهانه بین 38 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد پرداخت می شود.
وی در ادامه سخنانش در نشست خبری با بیان این که بیمه شدگان سلامت گیلان، سالانه به طور میانگین شش میلیون و 275هزار و 445 بار به مراکز مراجعه می کنند، اضافه کرد: روزانه یک میلیارد و 224 میلیون تومان به موسسات طرف قرارداد استان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان پرداخت می شود.
اکبری یادآور شد: برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنان با 35 بیمارستان ، یک هزار و 176 پزشک، 336 داروخانه، 87 آزمایشگاه، 59 پرتو پزشکی، 89 توانبخشی، 43 درمانگاه و چهار مرکز جراحی محدود قرارداد همکاری منعقد شده است.
وی بیان داشت: با تمهیدات انجام شده در سال آینده سعی خواهد شد تا بر اساس تکالیف جدید سازمانی از افزایش بیش از حد هزینه های بیمه سلامت جلوگیری به عمل آمده و منطبق با نظام جدید پرداخت، شاهد کنترل بهینه هزینه ها باشیم.
بر اساس آخرین آمار حدود یک میلیون و 300 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت نشست خبري گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چای‌کاران

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب جهان ساز از بارگذاری متن قرارداد کارخانجات چای سازی در سایت سازمان چای کشور از امروز خبر داد و گفت: از فردا امکان عقد قرارداد وجود دارد.

وی از کارخانجات چای سازی خواست با مراجعه به سایت سازمان چای اقدام به مشاهده اسناد مورد نیاز کنند.

وی افزود: صاحبان کارخانجات می‌توانند برای عقد قرارداد به سازمان چای مراجعه کنند.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بهای برگ سبز، تصریح کرد: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی قیمت خرید هر کیلو گرم برگ سبز درجه یک را ۱۸ هزار تومان و درجه دو را ۱۵ هزار تومان در سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

جهان ساز همچنین به تعیین قدرالسهم ۷۵ درصدی برای کارخانجات و ۲۵ درصدی برای دولت اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱,۸۶۸ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری شده در سال گذشته تاکنون ۹۶ درصد معادل ۱,۷۸۰ میلیارد تومان در وجه چای‌کاران پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در عقد قرارداد با کارخانجات چایسازی به خوش حساب بودن در پرداخت مطالبات سال گذشته چای‌کاران توجه می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش باقی مانده از مطالبات چای کاران تا زمان انعقاد قراردادهای جدید وصول و پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان چای همچنین به مصوبه شورای قیمت گذاری برای واردات چای اشاره کرد و گفت: اولویت واردات چای با خریداران چای داخلی است و لذا واردکنندگان چای خارجی باید اقدام به خرید چای داخلی کنند.

جهان ساز با بیان اینکه ۵ درصد از بهای برگ سبز چای برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: زمان برداشت برگ سبز با توجه به شرایط اقلیمی تعیین می‌شود و لذا چای کاران اقدام به برداشت برگ سبز کیفی کنند تا چای خشک کیفی تری تولید شود و سهم بیشتری از بازار داخل را اخذ کند.

کد خبر 6076695

دیگر خبرها

  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشاندار شدن ۱۹۴۳ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت گیلان
  • مادران باردار زیر چتر بیمه سلامت
  • سازمان ملل هزینه حق بیمه اتباع آسیب‌پذیر را پرداخت می‌کند
  • ۱۰۷ هزار تبعه خارجی بیمه شده اند
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چای‌کاران