Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از تالار مرکزی ارومیه در اولویت این وزارتخانه است، گفت: برای بهره برداری از این تالار بودجه مورد نیاز در سال 1398 شمسی اختصاص می یابد.

حجت الاسلام سید علی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تالار مرکزی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اختصاص بودجه لازم این تالار سال آینده به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه سال 1397 برای هر بخش به صورت مشخص تخصیص یافته است نمی توان از بودجه سال جاری برای تجهیز تالار مرکزی ارومیه استفاده کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: تالار مرکزی ارومیه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای بهره برداری از آن 400 میلیارد ریال هزینه شده است.
حجت الاسلام ناصر خدایاری اضافه کرد: 250 میلیارد ریال برای بهره برداری از این تالار نیاز است تا دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.
وی گفت: سالن همایش این تالار سه طبقه، یکهزار و 200 نفر گنجایش دارد و با صفحه اصلی متحرک با استفاده از جک های هیدرولیکی قابلیت نمایش چندین صحنه را داراست.
وی بیان کرد: سالن موسیقی تالار نیز 600 نفر ظرفیت دارد و کاربری های مختلفی از جمله نمایشنامه خوانی، سالن های گالری، اجرای نمایش و برگزاری کارگاه های آموزشی برای آن در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا تالار مرکزی ارومیه جزو هشت تالار بزرگ کشور محسوب می شود و ساختمان آن در زمین به مساحت 12 هزار مترمربع و با 18 هزار مترمربع زیربنا احداث شده است.
این تالار دارای 2 سالن برای نمایش و موسیقی، بخش پلاتو و سالن بلک باکس، نگارخانه، پارکینگ و بخش های مختلف است؛ سالن موسیقی این تالار 430 نفر ظرفیت دارد و بزرگترین سالن آن نیز با ظرفیت یکهزار و 200 نفر احداث شده است.
تالار مرکزی ارومیه شامل یک پلاتو نمایش بوده و احداث این تالار آرزوی 10 ساله هنرمندان این خطه را برآورده می کند.
2093/9918

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تالار مركزي اروميه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود