Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

امیر خجسته با بیان اینکه در آینده نزدیک قطار گردشگری رفت و برگشت برای تهران ـ همدان آغاز به کار می‌کند اظهار کرد: روزانه دو قطار در مسیر رفت و برگشت فعالیت می‌کنند و حدود 2 هزار نفر در روز جابجا می‌شوند.

به گزارش فارس وی با اشاره به اینکه اگر در راه‌اندازی این قطار دیر شد اما اتفاق خوبی رخ داده است افزود: جا دارد که از دست اندرکاران این خدمت قدردانی کنیم که این امکان را پیش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه اداره کل قدرتمندی در همدان در حال تشکیل است تصریح کرد: استاندار و مدیرکل راه‌آهن به خوبی ورود کردند و خواست مردم مبنی بر قطار همدان ـ تهران در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه این قطار با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند ادامه داد: این قطار کمتر از دو ساعت به تهران می‌رسد که مسؤولان قول دادند تا پیش از نوروز 98 آن را راه‌اندازی کنند.

خجسته با بیان اینکه علاوه بر قطار گردشگری همدان ـ تهران دو سرویس از همدان به تهران و دو سرویس از تهران به همدان نیز راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: البته همچنان ایستگاه مشکل دارد و مسیر دسترسی به ایستگاه مناسب نیست و حادثه‌خیز است.

وی با اشاره به اینکه روشنایی این مسیر باید تأمین شود افزود: معاون عمرانی استاندار در حال پیگیری است تا تعریض مناسب نیز انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه انتقال ایستگاه از رباط کریم به همدان در حال انجام و پیگیری است گفت: ترمینال اتوبوس‌ها با 6 هکتار زمین در حال عملیاتی شدن است.

وی با اشاره به اینکه مسیر راه‌آهن همدان به ملایر نیز از دو طرف در حال انجام است اظهار کرد: در آینده نیز ارتباط با جنوب عملیاتی می‌شود.

خجسته با بیان اینکه انتظار ما این است که در روز حداقل دو بار قطار به تهران رفت و آمد کند افزود: این اتفاق در حال رخ دادن است و امیدواریم انتظار مردم برآورده شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قطار تهران همدان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی صدرا از راه‌اندازی خط جدید در حوزه حمل‌و نقل شهری صدرا به سمت شیراز به نام خط شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری شهر جدید صدرا، روح‌الله شجاعیان، امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ از راه‌اندازی یک خط جدید حمل‌ونقل شهری در شهر صدرا خبر داد و اظهار کرد: مبدا این خط فلکه سنگی صدرا به مقصد فلکه اطلسی شیراز است که هم اکنون در آغاز این طرح با سه دستگاه ون شهروندان جابه‌جا خواهند شد و قرار است پنج دستگاه دیگر ظرف یک ماه آینده به این خط اضافه شود.

وی در رابطه با ساعات کاری این خط افزود: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت شش صبح است که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از هفت صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا در رابطه با مزایای این طرح تصریح کرد: در سال‌های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز بالاجبار از شهرک‌های گلستان و بزین رفت‌وآمد داشتند که علاوه بر هزینه بر بودن وقت زیادی از شهروندان صرف این تردد می‌شد اما با راه‌اندازی این خط جدید علاوه بر اینکه هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت می‌شود در وقت شهروندان صرفه‌جویی خواهد شد.

شجاعیان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مترو شهر جدید صدرا افزود: در رابطه با راه‌اندازی مترو در این شهر به زودی طرح مطالعاتی آغاز خواهد شد و امید است اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

کد خبر 744743

دیگر خبرها

  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود