Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان، روز چهارشنبه در طول سفر خود به هند گفت: ما انتظار داریم فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد نظر ما در هند در زمینه‌های گوناگون، ظرف ۲ سال آینده از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر برود.

معاون روابط اقتصادی وزارت خارجه هند، تی. اس. تیرمورتی، گفت: بخش‌هایی که مورد توجه قرار دارند شامل انرژی، زیرساخت، کشاورزی و تولید هستند و تمرکز عربستان بر روی تجارت غیر نفتی با هند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غول نفت گاز عربستان، سعودی آرامکو هم اعلام کرد در حال مذاکره با شرکت صنایع رِلایِنس هند، برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد.

انتظار می‌رود هند و پاکستان، در اولین تور منطقه‌ای ولیعهد عربستان، پس از طوفانی که قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار واشنگتن پست، در کنسولگری عربستان در ترکیه به پا کرد، قراردادهای سرمایه‌گذاری بزرگی امضا کنند.

قتل خاشقجی، روابط عربستان با غرب را تیره کرد و وجهه جهانی ولیعهد را خدشه‌دار نمود. بن سلمان در ادامه تور خود، از چین دیدار خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار وزارت خارجه کشاورزی عربستان تجارت نفت قتل واشنگتن ترکیه چین سرمایه گذاری عربستان هند بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد