Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:32:23 GMT

حبس راننده سمند پس از تصادف شدید با کامیون + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۵۹۵

حبس راننده سمند پس از تصادف شدید با کامیون + تصاویر

تصادف سمند با کامیون در بزرگراه آزادگان منجر به مصدومیت شدید راننده سمند شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 8:45 صبح امروز تصادف دو دستگاه خودرو  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، نرسیده به ورودی خیابان مهتدی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه 125 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عبدالهی؛ رئیس ایستگاه 125 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به دلایل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری برخورد کرده که بر اثر آن راننده جوان خودروی سمند به شدت آسیب دیده و در خودرو و پشت فرمان گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع برق خودرو و کشیدن دو رشته لوله آبدهی برای احتیاط در محل مستقر شده و همزمان به وسیله ابزار نجات (هولماترو) با بریدن قسمتهایی از بدنه خودرو، به فرد مصدوم دسترسی پیدا کرده و وی را از این وسیله‌نقلیه بیرون آوردند. 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ مصدوم مردی 25 ساله و با وضعیت جسمانی وخیم بود که برای انتقال به مرکز پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس شد.

راکبان موتورسیکت در 63 درصد تصادفات تهران مقصر بودند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،محمد عشقی اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مهر در خبری نوشت:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897013

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم