Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:52:38 GMT

دستگیری 8 زن و مرد خبیث در حادثه تروریستی اتوبوس سپاه در زاهدان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۶۰۱

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ نفرمتهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد.

حجم ویدیو: 4.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش گروه حوادث رکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از دستگیری ۸ نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد و افزود: با تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی استان تا کنون ۸ نفر متهم در این خصوص دستگیر که دو نفر آن‌ها طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: از ۶ نفر دستگیر شده در روز‌های قبل که جرم آن‌ها محرز شده است یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده است در شهرستان خاش دستگیر شده است که در بررسی‌های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه‌های تیمی در شهرستان‌های خاش و سراوان خبر داد که در بررسی‌های انجام شده ۱۵۰ کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و ۶۰۰ کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شد.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری ۳ نفر داد و افزود: در بررسی‌های اولیه سرنخ‌های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه جرم منزل ترور جزییات حوادث حادثه جرم منزل ترور جزییات اخبار حوادث پرونده دستگیری زاهدان خاش حادثه تروریستی عکس فیلم دختر عجیب اتوبوس زن جوان تلگرام دستگیر شد جسد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر