Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@23:43:40 GMT

کشف اجساد دو صیاد فریدونکناری و رامسری از دل دریا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۶۷۷

حوادث رکنا: اجساد دو صیاد فریدونکناری و رامسری با تلاش صیادان و ماموران ناجی غریق از دریا بیرون کشیده شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، محمدعلی نجاریان رئیس هیات نجات غریق شهرستان فریدونکنار گفت: دیروز سه صیاد این شهرستان در محل تلاقی دریا با رودخانه اقدام به ماهیگیری کردند که گرفتار مواج سهمگین دریا شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش صیادان و ناجیان غریق دو صیاد از مرگ حتمی نجات یافتند، افزود: عملیات جست‌وجو پیکر جوان میثم - ح که در دریای فریدونکنار در حال صیادی بود غرق شده بود توسط نجاتگران صبح امروز در ساحل پلاژ غرب پیدا شد.

رئیس هیات نجات غریق شهرستان فریدونکنار گفت: جسد این جوان غرق شده به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار انتقال یافت.

یوسفی رئیس هیات نجات غریق شهرستان رامسر نیز گفت: ساعت ۱۱ شب سه شنبه ۲۳ بهمن دو صیاد رامسری برای صید به دریا رفتند که به دلیل مواج شدن دریا گرفتار امواج خروشان شدند و جان باختند.

وی افزود: جسد مجید – ق. یکی از صیادان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه دیشب در منطقه ساحل دلگشا کشف شد.

یوسفی گفت: جستجو برای کشف جسد صیاد دوم هم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حوادث اخبار حوادث اجساد ماموران دریا رئیس دو صیاد عکس فیلم دختر عجیب اتوبوس زن جوان تلگرام دستگیر شد جسد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلات با بیان اینکه شهرستان کلات دارای ۱۰ هزار و ۷۰۸ خانوار و ۳۶ هزار و ۲۳۷ نفر جمعیت است،گفت: تعداد ۱۸ هزار و ۳۳۶ نفر معادل ۵۱ درصد جمعیت روستایی و تعداد ۱۷ هزار و ۹۰۱ نفر معادل ۴۹ درصد جمعیت شهری هستند.

یدالله افروزی با اشاره به اینکه طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، شهرستان کلات دارای ۸۴ پارچه آبادی است، افزود: از این تعداد ۳ روستا فاقد جمعیت و جمعیت باقی روستا‌ها از ۴ خانوار تا ۵۱۰ خانوار متغیر است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلات همچنین در خصوص وضعیت بازنگری طرح‌های هادی شهرستان گفت: شهرستان کلات دارای ۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تمامی آنها دارای طرح هادی روستایی هستند.

وی افزود: بازنگری طرح هادی برای ۲۴ روستا یعنی ۵۰ درصد انجام و باقی روستا‌ها در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات ۱۴۰۲ بازنگری خواهد شد و شاخص بازنگری طرح هادی ۱۰۰ درصد می‌شود.

افروزی تعداد واحد‌های مسکونی شهرستان را طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، ۷۱۳۱ واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۴۶۲ واحد معادل ۴۹ درصد مقاوم‌سازی شده که این آمار در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۲ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۶۹ واحد حدود ۵۱ درصد هنوز غیر مقاوم هستند، هم افزود: این آمار در سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۵۸ درصد بوده است، متأسفانه اکثر واحد‌های غیر مقاوم روستایی شهرستان گلی و فرسوده هستند که نیاز به مقاوم‌سازی از تسهیلات ارزان قیمت دارند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلات، رتبه مقاوم‌سازی شهرستان را بعد از درگز، گناباد، تربت‌حیدریه، سبزوار و زاوه رتبه ششم خراسان رضوی اعلام کردو گفت: تاکنون در دو شهر کلات و زاوین ۳۰ واحد مسکونی برای محرومین و ۲۵۳ فقره در سطح روستا‌های شهرستان احداث شده است.

وی افزود: برای اینکه روستا‌ها از خطر سیل مصون و در امان باشند نیاز به تأمین اعتبار و اجرای فوری ۲۵ هزار متر طول دیوار ساحلی داریم.

افروزی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ متر دیوار ساحلی اجرا شده است هم گفت: این ۲۱ روستا در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب هستند. می‌طلبد هر چه زودتر اعتبارات لازم برای اجرای دیوار ساحلی تخصیص یابد؛ چراکه همه ساله براثر سیلاب خسارت‌هایی به واحد‌های مسکونی وارد می‌شود.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • (ویدیو) رویا کجاست؟