Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی آدا، روز گذشته اعلام شد که دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ویلادیمیر پوتین برای بحث در مورد حضور نظامی ایران در سوریه به تعویق افتاد‌ه است.

یک مقام آگاه در رابطه گفت که قرار است این دو مقام به جای دیدار حضوری امروز به صورت با تلفنی با یکدیگر  گفت‌و‌گو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاریخ بعدی برای دیدار پوتین و نتانیاهو به زودی تعیین خواهد شد.

در همین راستا یک مقام صهیونیستی با اشاره به لغو این دیدار، هیچ دلیلی برای این اتفاق ارائه نکرد. اما رسانه‌های اسراییلی دلیل لغو این دیدار را استراتژی‌های نتانیاهو برای انتخابات پیش رو دانستند؛ چرا که روز پنج‌شنبه آخرین مهلت ارائه فهرست انتخاباتی است.

یوری یوشاکوف، مشاور امور خارجی پوتین، علت این اتفاق را مسائل سیاسی داخلی اسراییل اعلام کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران رژیم صهیونیستی روسیه کرملین پوتین نتانیاهو اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد

زیدن الدین زیدان وضعیت نیمکت منچستریونایتد را دنبال می‌کند. 

طرفداری | با وجود مخالفت با ایده انتقال به لیگ برتر، با ورود گروه اینئوس به منچستریونایتد، ممکن است دیدگاه زین الدین زیدان تغییر کند. 

به گزارش لوییک تانزی اکیپ؛ انتقال زین الدین زیدان به بایرن مونیخ پیش از آن که طرفین به توافق برسند نیز ایده بسیار دشواری توصیف شده است. علت این موضوع به میل و اراده سرمربی فرانسوی بستگی دارد: او برای انتقال به آلیانتس آرنا مردد است و ترجیح می‌دهد راهی منچستریونایتد شود. با وجود این که طرفین در گام برای توافق نزدیک بودند، زیدان نسبت به همکاری با بایرن مونیخ دچار تردید شد. از نگاه او، باواریایی‌ها انتظار دارند سرمربی آینده باشگاه به سرعت تیم را به مسیر قهرمانی بازگرداند. زندگی در باواریا و همچنین صحبت به زبان آلمانی، دیگر عواملی هستند که باعث شده است قهرمان سه دوره لیگ قهرمانان اروپا چشم‌انداز همکاری با غول بوندسلیگا را کنار بگذارد. 

به جای بایرن مونیخ، زیدان الدین زیدان وضعیت منچستریونایتد را دنبال می‌کند. ژان کلود بلان، مدیر گروه اینئوس نسبت به ایده رهبری منچستریونایتد جدید توسط هموطن فرانسوی‌اش علاقه دارد. زیدان زبان انگلیسی را نیز به خوبی صحبت نمی‌کند اما نسبت به آلمانی، درک بهتری نسبت به آن دارد. بایرن مونیخ نیز که از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان غافلگیر شده است، می‌تواند تا ورود ژابی آلونسو به سراغ همکاری کوتاه‌مدت با رالف رانگنیک برود.

گفتنی است تا لحظه نگارش این مطلب، رسانه‌های نزدیک به منچستریونایتد واکنشی به گزارش خبرنگار معتبر اکیپ نشان نداده‌اند. با توجه به ناکامی احتمالی لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم، تیم تحت هدایت اریک تن هاخ شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد. موضوعی که ممکن است در انتقال احتمالی زیدان تاثیرگذار باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره و دعوای نتانیاهو با بربوک
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری