Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:58:36 GMT

شهردار رشت صبح شنبه انتخاب می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۷۳۴

شهردار رشت صبح شنبه انتخاب می شود

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  فاطمه شیرزاد با اشاره به جلسه غیر علنی ظهر امروز شورانشینان در ساختمان شورا در خیابان سعدی اظهار کرد: با توجه به تاکید وزارت کشور پیرامون انتخاب شهردار رشت در اسرع وقت، قرار است ۹ صبح روز شنبه در جلسه شورا، شهردار رشت انتخاب شود.

وی به عدم حضور دو عضو شورای رشت در جلسه غیر علنی ظهر امروز شورا نشینان اشاره کرد و گفت: اعضای شورا تصمیم گرفتند تا جلسه انتخاب شهردار با حضور تمامی اعضای شورا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزاد با تاکید به داشتن ویژگیهایی از جمله تعهد و پاکدستی برای شهردار رشت بیان کرد:  همکاران شورایی در تلاشند با اتحاد و همدلی و با در نظر گرفتن منافع شهر و شهروندان بهترین گزینه را برای تصدی جایگاه شهردار رشت انتخاب کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: با موافقت اعضای شورا در جلسه غیر علنی امروز دو گزینه از میان گزینه های تصدی شهرداری رشت انتخاب و در جلسه روز شنبه پیرامون انتخاب آنان تصمیم گیری می شود.

حامد عبداللهی و حجت جذب غایبین جلسه غیر علنی ظهر امروز شورانشینان بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری وزارت کشور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی در گفتگو با ایسنا یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898973

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه