Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از دستگیری 8 نفرمتهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از دستگیری 8 نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد و افزود: با تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی استان تا کنون 8 نفر متهم در این خصوص دستکیر که دو نفر آنها طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: از 6نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنها محرز شده است  یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده است در شهرستان خاش دستگیر شده است که در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده 150 کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و 600 کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شد.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری 3 نفر داد و افزود : در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 سیستان و بلوچستان حمله تروریستی زاهدان حمله تروریستی در زاهدان حمله تروریستی خاش 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان