Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، سید محمد احمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان امروز، 2 اسفندماه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیون مجاهدت های شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: تلاش ما بر این است تا ایثارگران جامعه از مزایای موجود در قانون استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت وجود انگیزه در مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت متواضعانه به این دسته از سرمایه های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: در چهل سال سپری شده از انقلاب اسلامی تلاش استکبار ایجاد عصبانیت و تقابل در مردم و مسئولان ایران بوده، اما با صبوری مقاومت شده است و باید در خدمت به مردم با سعه صدر رفتار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان خاطرنشان کرد: تجلیل از جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و نشست با آنان محدود به روزها و مناسبت های خاص نشود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در بسیاری از مقاطع حساس به ویژه مسائل اقتصادی راهگشاست، تصریح کرد: مدیریت جهادی یعنی با اعتقاد و باور برای توسعه و پیشرفت جامعه گام برداریم.

احمدی با بیان اینکه ایثارگران به عنوان پیوست و پایه های نظام استوار جمهوری اسلامی هیچگاه در حاشیه جامعه قرار نمی گیرند، متذکر شد: پویایی و تحرک مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی موجب ایجاد آرامش در ایثارگران می‌شود.

غلامرضا یاوندعباسی، مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران نیز، به تبیین ساز و کارهای پیش بینی شده در قانون درخصوص جامعه ایثارگری کشور پرداخت و گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در حوزه ایثارگران درون سازمانی بخشی از وظایف مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی است.

وی اجرای برنامه‌های مناسبتی در طول سال را از جمله انتظارات جامعه ایثارگران دانست و عنوان کرد: حضور بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی در کنار ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا الگویی برای سطوح مختلف جامعه و نشانگر اهمیت مجاهدت های آنان است.

مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به دستگاه‌ها باید به وجود واحد ایثارگران دلگرم باشند، گفت: در تمامی کشورهای دنیا نسبت به بازماندگان جنگ خدماتی ارائه می کنند و ما نیز موظف به حمایت از آنان در چارچوب قانون هستیم.

یاوندعباسی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز نسبت به آحاد جامعه وظایفی داریم، خاطرنشان کرد: نگاه جهادی همراه با تفکر فرهنگی در اقدامات عمرانی، اقتصادی و سیاسی میزان رضایتمندی مردم را افزایش می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن سید محمد احمدی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند