Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@20:41:23 GMT

قتل مرد 50 ساله در ساوه!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۷۸۳

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد. ناطقان: سرهنگ پرویز اسدی اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی بلافاصله مامورین انتظامی در محل مورد نظر حضور یافته و با بدن نیمه جان یک مرد 50 ساله مواجه شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و بررسی های تخصصی و میدانی توسط کارآگاهان و مامورین انتظامی شهرستان مشخص شد که تصادفی در کار نبوده و احتمال وقوع قتل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با هماهنگی بعمل آمده اورژانس تنها مصدوم این سانحه به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از برخورد جسم سخت با ناحیه سر، مصدوم در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه از تشکیل پرونده قتل مرد 50 ساله پس از فوت وی در بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این زمینه توسط پلیس تا دستگیری قاتل یا قاتلین ادامه دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: قتل ، مرد50ساله ، ساوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل مرد50ساله ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در خوی طی سال جدید