Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:17:03 GMT

پروازهای فرودگاه پارس‎آباد از سر گرفته می‎شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۹۰۶

پروازهای فرودگاه پارس‎آباد از سر گرفته می‎شود

فرماندار پارس آباد گفت: با پیگری های انجام شده با مدیر عامل هواپیمایی کشور بزودی پروازهای این فرودگاه برقرار می‎شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،علی علایی درگفتگو با خبرنگاران درخصوص  تعطیلی فرودگاه پارس آباد گفت: با پیگری‌های انجام شده با مدیر عامل هواپیمایی کشور بزودی پروازهای این فرودگاه برقرار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسئولان فرودگاه پارس آباد کمبود خلبان شرکت هواپیمایی ایران ایر را دلیل تعطیلی این فرودگاه اعلام کرده اند.

فرماندار پارس آبادتصریح کرد: مردم هیچ نگرانی در استمرار تعطیلی این فرودگاه نداشته باشند.

وی با تکذیب اظهار نظرها درباره نبود توجیه اقتصادی فرودگاه پارس آباد گفت: مسافر به اندازه کافی وجود دارد و در طول این مدت هیچ تاخیری در پروازها نیز صورت نگرفته است.

فرودگاه پارس آباد مغان بعد از پنج سال تعطیلی  در سال 96  مجداد بازگشایی شد و پروازها در این فرودگاه از تهران و بالعکس هر هفته روزهای شنبه و سه شنبه صورت می گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، فخرالدین کشاورز، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین‌المللی شیراز، اظهار کرد: در یک‌وسال ونیم اخیر، برنامه‌های پرشماری از جمله مستندسازی، برگزاری جلسات و کمیته‌های ویژه، ممیزی‌های داخلی، آموزش، ممیزی سازمان هواپیمایی کشوری و رفع یافته‌ها در مسیر اخذ گواهینامه فرودگاهی انجام شد.

وی افزود: یکی از عمیق‌ترین و سخت‌گیرانه‌ترین ممیزی‌های سازمان هواپیمایی کشوری در موضوع گواهینامه فرودگاهی در خصوص فرودگاه شیراز انجام شد که با افتخار از آن استقبال کردیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: از ابتدا می‌دانستیم برای اخذ گواهینامه و ایجاد استانداردهای لازم باید پذیرای ممیزی‌های سخت‌گیرانه باشیم و از همین رو با ایجاد بستر لازم برای آموزش و برنامه‌ریزی منظم، فرودگاه شیراز را برای این مهم آماده شد.

کشاورز ادامه داد: این گواهینامه، امروز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایندهای مختلف تدوین نظام‌نامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیزهای متعدد، رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

وی اضافه کرد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باید نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

کد خبر 747456

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول