Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل، خاطرات یک بیوه داعشی آلمانی را منتشر کرد که شب عروسی خود را در اتاق شکنجه سپری کرد.

این زن آلمانی ترکیه‌ای الاصل که «دریا» نام دارد، گفته است در دوره‌ای حساس از زندگی خود که دچار یأس و سرخوردگی شده بود، برای جستجوی حقیقت به سوریه سفر کرد!

این زن ۲۶ ساله داعشی اعلام کرد وی از طریق اینترنت با مردی آلمانی آشنا شد و او، وی را به سوی داعش سوق داد؛ بطوری که از طریق مرزهای ترکیه به سوریه سفر و در آنجا با آن مرد آلمانی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت اتاقی که شب ازدواج خود را در آنجا سپری کرد، به نام اتاق شکنجه شناخته می‌شده، در آنجا زنجیرها، ابزارهای شکنجه وجود داشته و دیوارهای آنجا آغشته به خون بوده است.

دریا پس از سوریه به همراه همسرش به عراق سفر کرد و در سال ۲۰۱۵، فرزند پسرشان متولد شد، اما زندگی ناپایدار آنها سبب شد به سرعت از یکدیگر جدا شوند. او پس از آن با یکی دیگر از سرکرده‌های معروف داعش به نام «صلاح الدین بلژیکی» ازدواج کرد ولی دیری نپایید که همسر دوم وی در حملات هوایی آمریکا به هلاکت رسید.

دریا سپس پیش همسر آلمانی سابق خود باز می‌گردد، اما وی نیز پس از مدتی به جرم جاسوسی علیه داعش، پس از محاکمه‌ از سوی عناصر تروریستی اعدام می شود.

این بیوه داعشی پس از کشته شدن همسر نخست خود، با کمک قاچاقچیان انسان خود را به مرزهای ترکیه - سوریه رساند و پس از آن در ترکیه بازداشت شد. وی تابستان ۲۰۱۷ تحویل دولت آلمان شد.

این بیوه داعشی اکنون به همراه پنج عضو دیگر داعش که از سوریه بازگشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی آلمان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

ارسلان مطهری که در استقلال مورد توجه جواد نکونام قرار نگرفت و خیلی در فصل جاری بازی نکرد، نیم فصل را هی تراکتور شد، اما آنجا هم خیلی به میدان نرفت و حالا تبدیل به یک نیمکت نشین و حتی سکو نشین شده است.

مطهری با امید فراوان راهی تبریز شد تا شاید بتواند آنجا احیا شود، اما پاکو خمس هیچ اعتقادی به این مهاجم نداشت و اصلاً مشخص نشد که این بازیکن با نظر چه کسی خریداری شده است.

از این اتفاقات البته در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد، اما مورد ارسلان مطهری حتی از مهدی عبدی هم جالب‌تر بود و انگار مهاجم سابق استقلال که سابقه زدن ۴ گل در دربی‌های تهران را هم دارد در تبریز گم شده است. 

نکته مهم اینجاست که تراکتور امسال به زعم بسیاری از کارشناسان در خط حمل مشکل داشته و نفراتی، چون امیرحسین حسین‌زاده هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. حالا باید دید با رفتن پاکو خمس چه اتفاقاتی تیم محبوب تبریز رخ می‌دهد و آیا بخت ارسلان مطهری و مهدی عبدی باز می‌شود یا نه؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • روایت عملیات وعده صادق از زبان جوانان فلسطینی
  • عاطفه آنجا بود
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)