Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان جدید این تیم کیفیت بسیار خوبی دارند اما همه آنها نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند و بتوانند عملکرد خوبی در بازی‌های آینده داشته باشند و برای پرسپولیس تاثیرگذار و مثمرثمر باشند.

 

* بازی پرسپولیس و پدیده چطور بود؟

بازی سختی بود، با توجه به روشی که پدیده برای این دیدار انتخاب کرده بود، بازی سخت شد اما در نهایت پرسپولیس توانست نتیجه بگیرد و به نیمه‌نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* چرا پرسپولیس در دو سه دیدار اخیر خود بازی خوبی ارایه نکرده است؟

بخش بزرگی از آن به خاطر تغییرات در ترکیب تیم است و بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند و باید بیشتر به آنها زمان داد تا به شکل مطلوب خودشان برسند.

 

* بودیمیر مهاجم خارجی جدید پرسپولیس را چطور دیدید؟

بودیمیر بازیکنی است که صرفا باید داخل محوطه جریمه حریف باشد و به خوبی تغذیه شود و ضربه بزند. شکل بازی بودیمیر به علیپور خیلی نزدیک است و برانکو باید تدابیری داشته باشد که وقتی علیپور و بودیمیر با هم در زمین هستند، نقش علیپور تغییر کند.

 

* دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس مثل رفیعی، شیری، نادری، شریفی و تراب را در این چند بازی چطور دیدید؟

همه آنها خوب هستند اما برای اینکه در ترکیب پرسپولیس کیفیت گذشته‌شان را داشته باشند نیاز به زمان دارند. البته سروش رفیعی با این فضا آشناتر است اما نیم‌فصل اول زیاد بازی نکرده و از شرایط ایده‌آل دور بوده،  زمان خیلی از مشکلات را حل می‌کند.

 

* عصبانیت بیش از حد بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به تیم لطمه نمی‌زند؟

این مساله صرفا مربوط به پرسپولیس نمی‌شود و یک حالت عمومی در فوتبال ما پیدا کرده است. باید بپذیریم که داوران هم اشتباه می‌کنند و بازیکن باید روی کار خودش تمرکز کند و اینکه مدام به داور اعتراض کند کمکی نمی‌کند. امیدوارم در ادامه بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌ها تمرکزشان روی عملکرد خودشان باشد و کمتر به داور اعتراض کنند و البته این مساله ریشه‌های فرهنگی دارد و صلاح نیست بیشتر درموردش صحبت کنیم.

 

* چه تصوری از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان دارید؟

امیدوارم که پرسپولیس در این بازی برنده باشد چون شرایط جدول به شکلی است که هر بازی اهمیت خیلی زیادی برای پرسپولیس دارد و اجازه ندارد امتیاز بدهد.

 

* چه شناختی از نفت مسجدسلیمان دارید؟

به هرحال تیمی است که برای اینکه سقوط نکند، تلاش می‌کند و انگیزه بالایی دارد. نفت مسجدسلیمان تیم بدی نیست اما پرسپولیس کیفیت بالاتری دارد.

 

* نفت مسجدسلیمان در خانه خودش خطرناک نیست؟

نفت تیم خوبی است و اگر جایگاه خوبی در جدول ندارد، دلیل نمی‌شود که تیم خوبی نباشد و در خانه خودش قدرت بیشتری دارد اما با تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشته در هر سه جام مدعی است و می‌تواند به نفت مسجدسلیمان غلبه کند.

 

* غیبت سیدجلال حسینی در این دیدار برای پرسپولیس مشکل‌ساز نمی‌شود؟

امیدوارم مصدومیت سیدجلال جدی نباشد و زودتر برگردد چون بودن یک رهبر مثل سیدجلال در پرسپولیس خیلی به تیم کمک می‌کند اما محمد نادری نوید یک بازیکن خوب و آینده‌دار را می‌دهد که قطعا در کوتاه‌مدت نمی‌تواند تاثیرگذاری سیدجلال را در پرسپولیس داشته باشد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت پرسپولیس فرزاد آشوبی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حمید استیلی درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. این تیم در نحوه بازی هم عملکرد خوبی دارد. به غیر از بازی با ملوان، در بیشتر بازی‌ها شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس هستیم. در آبادان هم پرسپولیس با یک بازی هوشمندانه توانست به برتری برسد تا رقابت خود در صدر جدول با استقلال را ادامه بدهد. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، پرسپولیس بازی‌های هجومی‌تری را ارائه می‌کند و دو مدافع چپ و راست تیم به خوبی نفوذ می‌کنند تا فرصت گلزنی ایجاد کنند. این شرایط باعث شده هواداران بازی‌های جذابی از پرسپولیس ببینند و نتایج خوبی هم کسب شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

وی افزود: پرسپولیس وقتی به گل می‌رسد، تلاش می‌کند دوباره به گل برسد و اینگونه نیست که اقتصادی بازی کند. این فوتبال باب دل هواداران است. الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و نباید اشتباه کند. البته پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است و در این جام هم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

او همچنین گفت: انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمیم خوب مدیریتی بود که آقای درویش اتخاذ کرد. این تصمیم هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب بود و هم نشان داده از نظر فنی هم بسیار تصمیم خوبی بوده است. البته فراموش نکنید اضافه شدن بازیکنانی نظیر عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر بسیار مهم بوده چراکه این بازیکنان بسیار تاثیرگذار کار کرده‌اند. با اینکه پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد اما توانسته روند خوبی را در لیگ دنبال کند. اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد و به خوبی ایده خود را پیاده می‌کند.

استیلی درباره غیبت علیرضا بیرانوند و جانشین او هم گفت: بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است و قطعا هر زمانی بوده تاثیرگذار بوده است. بازیکنان بزرگ همیشه تاثیر خود را می‌گذارند. به هر حال شرایط به گونه‌ای پیش رفته که بیرانوند در بازی‌های اخیر غیبت داشته و جای او امیرضا رفیعی با عملکرد خوبش به پرسپولیس کمک کرده است. بیرانوند هم در چند سال اخیر از بهترین‌ها بوده است. رفیعی هم به خوبی خود را جا انداخته تا نشان دهد پرسپولیس یک دروازه‌بان مطمئن دیگر هم دارد که در صورت نیاز به تیم کمک کند. امیدوارم روند خوب رفیعی ادامه داشته باشد.

او در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل دو جام کسب کند هم گفت: پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و با ادامه روند خوب خود می‌تواند امسال هم دو جام به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227922 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند