Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار در اردبیل خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی با اصناف متخلف در اردبیل انجام می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 98 در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش بسزای اجرای طرح‌های نظارتی ویژه در مقاطعی خاص از سال به منظور ایجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی‌رویه و خود سرانه قیمت‌ها و جلوگیری از برخی سوء استفاده‌های احتمالی در راستای طرح تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات در ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای انواع کالا و خدمات، طرح نظارتی ویژه نوروز 98 از بهمن‌ماه آغاز شده و تا آخر فروردین‌ماه 98 همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سودجویان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف به صورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملکرد تمامی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت و در مورد برگزاری نمایشگاه بهاره نظارت بر توزیع میوه شب عید، توزیع اقلام پروتئینی و موارد دیگر اقدامات لازم انجام می‌شود.

فعالیت 165 واحد صنفی در قالب طرح تشدید نظارت بر بازار در اردبیل رصد شدطرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار در اردبیل اجرا شدطرح تشدید نظارت بر بازار در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: متصدیان واحدهای صنفی و خدماتی براساس ماده 65 قانون نظام صنفی و در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ملزم به نصب قیمت بر روی کالا و یا نصب تابلو نرخ دستمزد خدمت در محل کسب هستند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

صادقی تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی مکلف هستند از فروش هر نوع کالای بی‌کیفیت خودداری کنند و برای فروش فوق‌العاده ملزم به اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه هستند که انتظار می‌رود اصناف به این موارد توجه داشته و از نابسامانی جلوگیری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی و غیره موارد را از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا سریعا تحت رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال

به گزاش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

* در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

* در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

* همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

* شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

کد خبر 6080716

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر