Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:16:56 GMT

طرح «ماکرون» برای اعلام جُرم علیه مخالفان «صهیونیسم»

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۰۸۲

طرح «ماکرون» برای اعلام جُرم علیه مخالفان «صهیونیسم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی BFM، «امانوئل ماکرون» رئیس‌ جمهوری فرانسه در سخنانی در مراسم سالانه شورای نمایندگان مؤسسات یهودی در کشورش در تلاش برای تأثیرگذاری بر اعتراضات مردمی در این کشور که از شنبه هفته جاری وارد چهارمین ماه خود شده است در سخنانی اعلام کرد: ما باید در برابر یهودی ستیزی خط قرمزی را ترسیم کنیم!

رئیس‌جمهوری فرانسه با عدم تشریح تفاوت یهود ستیزی با موضوع لزوم مبارزه جهانی با صهیونیسم، در این خصوص از برنامه خود برای تنظیم و بررسی طرحی خبر داد که بر اساس آن با خشونت مجازی مبارزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: باید در این باره به آلمان اقتدا کنیم و مجازات قضایی و مالی در نظر بگیریم و همه افراد مسئولیت کار خود را متحمل شوند. یهود ستیزی به نحو بی سابقه‌ ای از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون افزایش یافته است!

این در حالی است که رئیس‌جمهوری فرانسه ۲۸ بهمن ماه نیز به بهانه شعارهای یهود ستیزانه گروهی از معترضین، جلیقه زردها در این کشور را به شدت محکوم کرده بود.

ماجرا از آنجا آغاز شده بود که عده‌ای از معترضین شعارهایی را علیه آلن فینکل‌کوت روشنفکر و فیلسوف فرانسوی که در حال عبور از کنار آنها بود سردادند. ماکرون نیز به بهانه این رویداد، گفت که چنین حوادثی تحمل نخواهد شد و جلیقه زردها را محکوم کرد.

کد خبر 4548694

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون صهیونیسم فرانسه یهودیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ فرمانداری پلیس پاریس به بهانه اخلال در نظم عمومی و ترس از شعار‌های ضدصهیونیستی، راهپیمایی "ضد نژادپرستی، ضد اسلام هراسی و در حمایت از کودکان» را ممنوع کرد.
نشریه لوپاریزین نوشت این راهپیمایی برای روز یکشنبه (۲۱ آوریل ۲۰۲۴/ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی فعالان ضد نژادپرستی، جنبش‌های چپ و خانواده‌های قربانیان خشونت پلیس تدارک دیده شده بود.
این دومین تظاهرات یا همایشی است که در روز‌های اخیر دولت فرانسه در حمایت از رژیم صهیونیستی آنرا لغو می‌کند.
روز پنج شنبه نیز قرار بود همایش حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه لیل در شمال فرانسه با حضور شخصیت‌های فرهنگی، علمی و سیاسی برگزار شود که به ناگهان و به دستور فرمانداری شهر لیل و دستور مکتوب به روسای دانشگاه لغو و ممنوع شد.
ژان لوک ملانشون رئیس حزب فرانسه تسخیر ناپذیر که قرار بود در این همایش سخنرانی کند اقدام دولت فرانسه را به شدت محکوم و آنرا سوءاستفاده از قدرت برشمرد.
سخنگوی این حزب نیز اعلام کرد لغو ناگهانی همایش فلسطین یک سانسور واقعی است که هیچگونه توجیهی ندارد.

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان