Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: نه‌تنها سوءنیت در خصوص بسته شدن درهای حسینیه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت وجود داشت بلکه این کار دستوری است. این گروه‌ها که احتمالاً خود را فراقانونی می‌دانند از جاهایی دستور می‌گیرند اما نمی‌دانم چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.
 عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به حواشی ایجادشده برای تشییع پیکر پوران شریعت رضوی، گفت: من این اقدامات را خودسرانه نمی‌دانم، این افراد با تفکر دکتر شریعتی مشکل و زاویه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: کشور نباید یک دولت بیشتر داشته باشد اما زمانی که وزارت ارشاد اسلامی به یک فیلم برای اکران مجوز می‌دهد و این فیلم در تهران اکران می‌شود در کاشان به آن حمله می‌کنند و آن را می‌بندند. مگر کشور ملوک‌الطوایفی اداره می‌شود؟
این نماینده مجلس تأکید کرد: داستان بسته شدن درهای حسینه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت‌رضوی خودجوش نیست. اگر سلسله‌وار به موضوع نگاه کنیم همان افرادی که سخنرانی آقای لاریجانی را به‌عنوان یک اصولگرا و رئیس یک قوه کنسل می‌کنند- درصورتی که 22 بهمن محل تسویه‌حساب گروه‌ها و جناح‌ها نیست- این اقدامات را هم انجام می‌دهند. همه این موارد از یک محفل دستور می‌گیرند و سازمان‌دهی شده است، از جمله بستن حسینیه ارشاد.
هاشم‌زایی گفت: نه‌تنها سوءنیت در خصوص بسته شدن درهای حسینیه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت وجود داشت بلکه این کار دستوری است. این گروه‌ها که احتمالاً خود را فراقانونی می‌دانند از جاهایی دستور می‌گیرند اما نمی‌دانم چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.
او ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند خودشان عامل سرویس‌های خارجی هستند اما سرویس‌های امنیتی خارجی در به وجود آوردن این‌ها تأثیر دارند و نیروهای امنیتی ما باید این نفوذی‌ها را در خانه بگیرند.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در خصوص اینکه آیا مجلس در این خصوص می‌تواند اقدامی انجام دهد یا نه گفت: اگر مجلس در رأس امور باشد باید مواخذه کند اما در حال حاضر از مجلس جز اینکه چند نفر مانند من مصاحبه یا نطق کنند کار دیگری ساخته نیست. برچسب ها: عبدالرضا هاشم‌زایی ، تهران ، مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا هاشم زایی تهران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر تذکر رهبری به برخی مسئولان در حوزه گشت ارشاد از سوی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب منتشر شد که با واکنش‌هایی همراه شد. تحلیل شما درباره این موضوع چیست، گفت: ما با یک موضوع ساده یک‌بعدی مواجه نیستیم. بعضی‌ها فکر می‌کنند که وقتی رهبر انقلاب درباره مسأله حجاب تذکر دادند، یک موضوع ساده اولیه است.

وی در ادامه افزود: در حالی که نه، این یک موضوع پیچیده با طراحی دقیق برای اهداف بسیار مشخصی است که فقط به حجاب برنمی‌گردد، بلکه هدف دشمن، فروپاشی فرهنگی، تهدید کیان خانواده در جمهوری اسلامی و تضعیف نسل آینده است. طراحی به این صورت انجام گرفت که ظرف ۱۰-۲۰ سال آینده، تبدیل به کشوری شویم که نسل جوان آن رو به انقراض است و دیگر قدرتی ندارد تا بتواند از آرمان‌هایش دفاع کند.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی میرسلیم را در ادامه می‌خوانید:

راه‌حلی که پیش‌بینی کردند آن است که کانون خانواده تضعیف شود. برای تضعیف کانون خانواده راه‌هایی وجود دارد از جمله این که موضوع بی‌بند و باری و لاابالی‌گری در جامعه رایج شود. از ابزار‌های بی‌بندوباری و لاابالی‌گری هم تضعیف حجاب و عفاف است؛ بنابراین باید خیلی دقیق با موضوع مواجه شد.

این موضوعی نیست که به دو تار مویی که مطرح می‌کنند برگردیم، نخیر. امروزه احکام الهی باید محترم شمارده شده و اصلا کسی نمی‌تواند در مقابل احکام الهی بایستد. این توصیه اکید مقام معظم رهبری است که ما باید مراعات کنیم، همه هم باید مراعات کنند.

هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است. آدمی که با نافرمانی از احکام می‌خواهد خودنمایی کند، چنین چیزی قابل‌قبول نیست و ما باید اهتمام داشته باشیم. کسانی که در این زمینه ناآگاه هستند باید دقت کنند و خودشان را اصلاح کنند. آن‌هایی هم که سرمنشأ این کار هستند فکر نکنند تا ابد می‌توانند این برنامه‌ها را ادامه بدهند. قطعا گرفتار خواهند شد و به سزای اعمال‌شان رسیدگی خواهد شد.

هنوز ترکیب قطعی مجلس روشن نشده است برای اینکه تعدادی از نمایندگان در دور دوم انتخاب خواهند شد. لکن می‌شود حدس زد همان گرایشی که در دور اول انتخابات وجود داشت در دور دوم هم وجود خواهد داشت و این مسئله از نظر جامعه‌شناسی تقریبا اثبات شده است.

گرایش عمومی مجلس آینده هم گرایش جبهه انقلاب خواهد بود و من امیدوار هستم با تفاهمی که بین نمایندگان برقرار می‌شود، بتوانند با یک مدیریت خوب، مدیریت قوی و بهتر از مجلس یازدهم به مسائل اساسی کشور برسند مخصوصا نسبت به آن مسائلی که در طول ۴ دهه گذشته سهل‌انگاری صورت گرفته و همه هم قابل حل است.

امیدواریم که در این یکسال و نیمی باقی مانده از عمر دولت صرف این موضوع شود. برای اینکه اگر یکی از مشکلاتی که به تثبیت ارزش پول ملی برمی‌گردد حل شود، بسیاری از مسائل از جمله تورم، افزایش نقدینگی، بهره بانکی و... که خیلی از این موارد که تابع ارزش پول ملی است، حل خواهد شد. به موازات این کار، یکی از کار‌های مهمی که باید صورت بگیرد جلوگیری از فساد است. شبکه فساد از سهل‌انگاری‌هایی که صورت گرفته استفاده کرده و از ریخت و پاش‌هایی که در زمینه ارزی و مالی در کشور وجود داشته سوء‌استفاده کرده و دست‌بردار هم نیست.

به نظر من همیشه امکان بهبود وجود دارد. نیرو‌های با تجربه و فهمیده‌ای که قدرت برخورد با شرایط بحرانی را داشته باشند باید در این زمان به کار گرفته شوند. آقای رئیسی باید تدبیر مناسبی در این قضیه بیندیشند تا از فرصت باقی‌مانده بهترین استفاده شود؛ وگرنه مشکلاتی در جامعه پدید می‌آید که ضررش را همه ما خواهیم دید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای رای دادن میرسلیم با شناسنامه قدیمی (فیلم) میرسلیم: بسیاری از بازداشتی‌ها قصد اغتشاش نداشتند

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها