Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهربا اشاره به آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ تیرانداز در رشته تفنگ و تپانچه از ۷ استان شرکت دارند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الله نوری ظهر امروز در آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر  اظهار داشت: نخستین  دوره مسابقات تیراندازی اهداف ثابت در رشته تفنگ و تپانچه استان‌های جنوب کشور در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 150 ورزشکار در بوشهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به شرکت 150 ورزشکار تیرانداز از 7 استان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: این دوره از رقابتها به میزبانی هیئت تیراندازی استان بوشهر برای نخستین بار با حضور ورزشکاران استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان در سالن تیراندازی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شده است.

بوشهر| تیم ملی تیراندازی با کمان 2 اسفندماه عازم مسابقات المپیک بنگلادش می‌شود فینال فینالیست‌های مسابقه تیراندازی با کمان برگزار می‌شود نفرات برتر دومین مرحله مسابقات ساحلی تیراندازی با کمان مشخص شدند

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور دو روز در بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد: بوشهر به عنوان میزبان دارای استعدادهای بالایی در این رقابت‌ها دارد و  میزبانی این رقابت‌ها برای بوشهر می‌تواند به توسعه روز افزون این ورزش در سطح استان بوشهر کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی مهرانگیز با بیان اینکه در شماری از استان‌های کشور این سامانه راه اندازی شده است افزود: هم استانی برای دریافت پاسخ حقوقی خود می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ با این سامانه صحبت کنند و پاسخ خود را از وکلا دریافت کنند و بعد از ظهر نیز از طریق تماس با شماره ۱۲۹ به صورت گویا سوال مدنظر خود را پرسیده و جواب را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم که پاسخگویی حضوری البته به صورت رایگان هم داشته باشیم، زیرا برخی سوالات نیاز به توضیح بیشتر برای مردم دارد که قول داده شده این مورد هم انجام شود.

رئیس اداره معاضدت، وکالت اتفاقی و تسخیری و نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی ۱۲۹ در مرکز استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری، هیئت مدیره مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با هدف تحقق سند تحول قضایی راه اندازی و افتتاح شده است.

عزالدین سلیمانی افزود: این طرح در ۲۸ استان کشور راه اندازی و شروع به کار کرده است تا مردم با تماس با این سامانه پاسخ سئوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۶۲ وکیل در کشور در این طرح مشارکت دارند اضافه کرد: وکلا به صورت نوبتی و برحسب تکالیف قانونی خود برای پاسخگویی همکاری می‌کنند که همگی از مرکز وکلای قوه قضائیه هستند.

نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور با سامانه ۱۲۹ تماس گرفته و مشاوره خود را دریافت کرده اند و درصد بالایی از پرونده‌های ورودی به اماکن قضایی از طریق این سامانه حل و فصل شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری