Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تعیین تکلیف ۱۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران خودرو دیزل، شهردار بیرجند و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور دیدار کردند و قرار شد تا پایان سال این اتوبوس‌ها تحویل شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، شهردار بیرجند در این دیدار که با حضور قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل و معاون بازاریابی و فروش این شرکت انجام شد هدف از برگزاری این نشست را پیگیری تحویل اتوبوس‌های خریداری شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران خودرو دیزل عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی جاوید اظهار داشت: علیرغم اینکه چند ماه از آماده شدن اتوبوس‌های فوق‌الذکر می‌گذرد متاسفانه به دلیل عدم صدور مجوز شماره‌گذاری از سوی پلیس قابل تحویل نیستند.

فرصت 2 هفته‌ای دولت به وزارت صنعت برای ارائه طرح نوسازی ناوگان عمومیرانندگان خراسان شمالی رغبتی به نوسازی ناوگان عمومی ندارندطرح توسعه و نوسازی ناوگان عمومی مسافری ابلاغ شد

وی ادامه داد: نکته قابل توجه در این زمینه این است که از تعداد 18 دستگاه اتوبوس موضوع قرارداد، 7 دستگاه شماره‌گذاری و تحویل شده و مابقی با شرایط کاملاً مشابه در دست‌انداز شماره گذاری افتاده است.

در ادامه این نشست نسبت به رفع مشکل و تحویل این اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری اظهار امیدواری شد.

شایان ذکر است سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بیرجند در مرداد ماه سال گذشته بر اساس قرارداری اقدام به خرید 18 دستگاه اتوبوس یوتانگ یورو 5  از شرکت ایران خودرو دیزل کرده که بعد از چند ماه تأخیر در شهریور ماه 97 این 18 اتوبوس آماده و شماره شاسی آنها با تنظیم صورتجلسه‌ای اختصاص داده شده است و با پیگیری‌های انجام شده در  آذر ماه، 7 دستگاه اتوبوس شماره گذاری و تحویل شد و تاکنون مابقی اتوبوس‌ها تحویل نشده است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز از واگذاری ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان اهوازی خبر داد. - اخبار استانها -

امیر صفی‌خانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 136 دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت 75 دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و 61 دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع 1955 دستگاه تاکسی اهواز 1700 دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (486 میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

وی افزود: در اهواز از سال 1390 تا 1400، کمتر از 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد که یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی 18 ماه اخیر بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه