Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دولتی استان کرمانشاه نشست ستاد فعالان اقتصادی استان با سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی را تحریم و فعالان اقتصادی را تهدید کردند که در این جلسه حاضر نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه امروز پنجشنبه با حضور سعید جلیلی،  نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور برخی فعالان اقتصادی استان برگزار شد، مسئولان دولتی استان که معمولا برای رده های پایین همه به صف می شوند هیچکسی حضور نداشت.

همچنین در جلسه مذکور که به بررسی بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب برای تبیین موضوعات اقتصادی در گام دوم انقلاب برگزار شده بود مسائل مهمی مطرح شد که لازم بود مسئولان اجرایی حتما از آنها برای پیشبرد و تحقق فرامین معظم  له اطلاع داشته باشند و آنها را به کار ببرند که در کمال تاسف دولتی ها این جلسات را تحریم کردند.

عدم حضور مسئولان دولتی به کنار، آنها حتی از فعالان اقتصادی هم گروکشی کرده بودند تا در این جلسات حضور پیدا نکنند!

این موضوع را یکی از فعالان اقتصادی استان مطرح کرد و گفت که ما نامه وام و تسهیلات از دستگاه های دولتی داریم که به ما گفته اند اگر شرکت کنید در این جلسات خبری از تسهیلات نیست.

بی شک تمام مشکلات استان ناشی از  این نگاه سیاست زده مسئولان دولتی است که به جای دید فراجناحی برای موضوعات که لازمه توسعه و پیشرفت است با چنین دیدگاهی و قطعا جز فرصت سوزی در آینده هم چیزی عاید مردم استان نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نخبگان قرآنی باید معلم و مروج عمل به قرآن در جامعه باشند و قرآن از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه کشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در سومین محفل نسیم انس با قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان و فعالین قرآنی استان شامگاه ضمن گرامیداشت دو بهار قرآن و طبیعت، اظهار داشت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این شعار باشیم.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران فضای کشور را قرآنی و توجهات را به قرآن بیشتر جلب کرده است افزود: نخبگان قرآنی باید معلم و مروج ده‌ها و صدها نیروی قرآنی باشند و قرآن از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه کشانده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت: اینکه تعدادی از جمعیت بیش از 3 میلیونی دیار مازندران قرآنی باشند اما بدنه اجتماع تماسی با قرآن نداشته باشند کافی نیست.

وی ادامه داد: باید عامه مردم با قرآن در تماس باشند و قرآن بخوانند.

عضو خبرگان رهبری مازندران همچنین تصریح کرد: هر فرد مازندرانی باید در روز دو صفحه قرآن بخواند و این به‌عنوان یک راه و روش زندگی نهادینه شود و نهادهایی که به هر شکلی دست اندرکار قرآن هستند به این ترویج قرآن در زندگی توجه کنند.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه فهم و تدبر و عمل به قرآن اهمیت دارد گفت: قرآن لازم است در متن زندگی ما پیاده شود.

وی همچنین اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند روز پیش اشاره فرمودند هر مسجدی باید یک محفل قرآنی باشد و امیدواریم  مسئولین امر به همراه متولیان مساجد این راهبرد را عملیاتی کنند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: عشق، ایمان، علاقه و اعتقاد مردم ما به قرآن بسیار زیاد است اما تماس و ارتباط با قرآن نیاز به تشویق، ترغیب و تقویت دارد که  رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی باید در این زمینه سعی و تلاش خودش را داشته باشد  تا قرآن در بطن زندگی مردم ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بیان کرد: رفتار و عمل یک نخبه، مربی، قاری و حافظ قرآنی سبب نشر معارف قرآن می‌شود و توصیه و سفارش ما این است فعالان قرآنی مازندران  باید در رفتار و عمل طبق سفارش قرآن عمل کرده و از اهل بیت (ع) در همه زمینه‌ها الگو بگیرند تا الهام بخش جامعه باشند.

آیت الله لائینی بیان کرد: باید در کنار قرآن مکتوب با امام زمان (عج) این قرآن ناطق هر روز و هر شب ارتباط داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی
  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • حضور شاعر ان یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب