Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید داوودی مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: امروز اولین دوره آموزش جودو به بچه‌های کوی علی آباد در مسجد النبی برگزار شد.

وی افزود:هدف ازبرگزاری این کلاس آموزشی کشف و استعداد یابی و توانمندسازی بچه‌ها و آشنایی آن‌ها با رشته جودو و انتقال وافزایش روحیه نشاط و شادابی این افراد و آشنایی اعضای تیم ملی با مناطق حاشیه نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری همت اعضای تیم ملی به همراه کادر فنی و اعضای هیئت جودوی استان لرستان برگزار شد.

وی گفت: در برنامه داریم که در آینده با کمک اعضای تیم ملی این دوره آموزشی را برای دیگر مناطق حاشیه‌ای را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/م

دوره آموزش جودو به بچه‌های محله حاشیه نشین شهر خرم آباد برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جودو سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)