Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@09:50:31 GMT

شاگردان علی دایی اعتصاب کردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۲۸۹

شاگردان علی دایی اعتصاب کردند

به گزارش جهان نيوز، بازیکنان تیم فوتبال سایپا برای اعتراض به مشکلات مالی و عدم پرداخت حقوق و حقوق‌شان از سوی باشگاه، امروز اعتصاب کردند و تمرین نکردند. 
  باشگاه سایپا مدت‌هاست که مشکل مالی دارد و حق و حقوقشان عقب افتاده است، در سفری هم که برای بازی مقابل الریان در پلی‌آف لیگ قهرمانان به قطر داشتند، دو، سه تا از بازیکنان با مشکل خروج از کشور روبه‌رو بودند و طبق قانون باید 1500 دلار پول به همراه‌شان می‌بود که حتی این مبلغ  1500 دلار را هم علی دایی پرداخت کرده است تا  این بازیکنان از لحاظ قانونی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بازیکنان سایپا در مدت حضور در قطر پول توجیبی هم نگرفتند. 

برهمین اساس بازیکنان تیم فوتبال سایپا امروز هم به علی دایی در محل تمرین گفتند که ما روحیه تمرین کردن نداریم ولی اگر شما بگویید تمرین کنید ما تمرین می‌کنیم ولی به خاطر مشکلات مالی روحیه‌ای برای تمرین کردن، نداریم. 

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ساعت 18:45 اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آنها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن درهای تمرین، آنها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت