Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: چیزی که ما را اذیت می‌کند فشردگی بازی‌ها نیست بلکه تبعیض بین تیم‌ها بیشتر آزاردهنده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*هر بازی که ما از این به بعد در لیگ داریم برای‌مان حکم فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*انگیزه‌های زیادی داریم برای اینکه بتوانیم خودمان را بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

*قطعا تلاش زیادی خواهیم کرد تا پیروز باشیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. 

*سپیدرود چیزی برای از دست دادن ندارد.

*سازمان لیگ می‌توانست طوری برنامه‌ریزی‌‌ کند که حداقل ما یک روز بیشتر استراحت کنیم و بازی‌مان شنبه برگزار شود، دلیل این کار را نمی‌دانم.

*چیزی که ما را اذیت می‌کند فشردگی بازی‌ها نیست بلکه تبعیض بین تیم‌ها بیشتر آزاردهنده است. 

*تلاش کردیم که فوتبال مشهد صاحب یک باشگاه حرفه‌ای شود و در این راه نتایج خوبی هم گرفتیم.

*همه شاهد بودند که ما چقدر مشکل داشتیم ولی خواهش من این است که انتظارات بر مبنای منطق و امکاناتی که داریم باشد.

*امکانات ما قابل مقایسه با تیم‌های پایتخت، تراکتورسازی و سپاهان نیست. 

*ما در هماهنگ کردن زمین تمرین هم مشکل داریم ولی با غیرت ادامه می‌دهیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم ولی در این میان یکسری از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند. 

*همان‌هایی که در نیم‌فصل اول در صدر جدول بودیم و صدایشان در نمی‌آمد و ناراحت بودند و نتیجه‌گرفتن ما برای آنها سنگین تمام می‌شد. الان با تمام شرایطی که داریم خط می‌دهند و البته برای ما شناخته شده هستند. 

*شما ببینید دو بازیکن تیم‌های بالای جدول به اندازه کل بودجه فصل ما است و این انتظار را نباید داشته باشیم که قهرمان لیگ یا جام حذفی شویم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یحیی پدیده ورزش یاران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، سعید محمدی‌فرد که تجربه حضور در پارس جنوبی جم و سایپا را داشته و همراه با این دو تیم در لیگ برتر بازی کرده بود، اکنون همراه با چادرملو اردکان به دنبال صعود از لیگ یک است و امید زیادی دارد تا بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده به موفقیت برسند و لیگ برتری شوند.

محمدی‌فرد درباره شرایط چادرملو عنوان کرد: همه تیم روحیه خوبی دارند و همدلی زیادی در تمام مجموعه باشگاه می‌بینیم تا موفق شویم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. خوشبختانه شرایط مطلوبی در تیم هست و در روزهای گذشته هم تمرینات خوبی کردیم و آماده بازی فردا هستیم تا به لطف خدا سه امتیاز دیگر بگیریم.

او درباره رقابت نزدیک در بالای جدول لیگ یک و شانس بالای چهار تیم برای رسیدن به دو سهمیه‌ صعود به لیگ برتر اظهار کرد: همیشه این رقابت نزدیک در لیگ یک بوده و بعضا یک تیم خودش را جدا می‌کند، اما به نظرم الان هر چهار تیم شانس لیگ برتری شدن دارند؛ هر چند تیم ما با هدایت و تدابیر فنی آقای اخباری واقعا متحد و مصمم است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و صعود کند.

این مدافع که تجربه بازی در لیگ برتر را همراه با پارس جنوبی و سایپا داشته، ابراز امیدواری کرد بتوانند از لیگ یک صعود کنند و افزود: اگر بازی‌های ما را دنبال کنید، می‌بینید که کیفیت فنی تیم سطح فنی بالایی دارد و می‌توانیم صعود کنیم. جای ما را در لیگ برتر خالی کنید چون باشگاه چادرملو و شهر اردکان و استان یزد شایسته هستند که در سطح اول فوتبال ایران باشند.

محمدی‌فرد درباره دیدار فردا مقابل داماش گیلان عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ یک راحت نیست و در سالیان اخیر دیدید که بعضا تیم‌های پایین جدول کاری کردند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده عوض شود و نتایج عجیبی رقم بخورد. کاملا حواس جمع هستیم و این مسائل را می‌دانیم و می‌خواهیم به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • شکست عجیب دادمرز در فینال/ محمدی برنز گرفت
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند
  • محمدی فینال را از دست داد
  • فیلم| تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • (ویدیو) تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • ویدیو/ تهدید علیه بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود