Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدید از این بیمارستان در شهرستان شهریار اظهار داشت : حضور ما در غرب استان تهران بر این مبنا بوده که بتوانیم از پروژه های بیمارستانی و مراکز پیشگیری درمانی بازدید کرده و با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقامات محلی و منطقه ای تدابیری را برای توسعه رفاه و امکانات لازم حوزه درمان و سلامت برای مردم شهرستان شهریار فراهم کنیم چرا که این شهرستان با بالغ بر یک و نیم میلیون نفر جمعیت نیازمند خدمات اساسی و با سرعت بیشتر در حوزه درمان و سلامت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین ضمن اشاره به روند خدمات رسانی به مردم در بیمارستان امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: به اذعان ریاست این بیمارستان روزانه بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر به درمانگاه این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند که ارائه سرویس درمانی به این میزان جمعیت از مردم شهرستان اقدام قابل توجه و و ارزنده‌ای است. با این حال تلاش داریم که با گسترش مراکز درمانی با سرعت قابل قبول اقداماتی را برای رفاه مردم تحمیل کنیم تا شهروندان شهرستان شهریار دغدغه و نگرانی در حوزه درمان و سلامت نداشته باشند.

محسنی بندپی یادآور شد: ساختمان در حال ساخت بیمارستان امام سجاد(ع) بالغ بر ۱۰ هزار متر زیر بنا داشته که تکمیل آن تخت های بیمارستانی این مرکز درمانی را تا ۲۵۰ تخت افزایش خواهد داد و امیدواریم با تکمیل نهایی این پروژه و تجهیز امکانات پزشکی از محل منابع داخلی در سال ۹۹ شاهد ارائه خدمات در خور شأن و منزلت مردم این منطقه باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بیمارستان خدمات رسانی به مردم درمان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود