Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@14:32:04 GMT

کشف محل تولید و دپوی مواد صدادار خطرناک در تبریز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۳۷۸

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از پلمب کارگاه تولید مواد محترقه و کشف بیش از 83 هزار مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، فرهنگ نوروزی" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر تولید و دپوی مواد محترقه غیر مجاز در یکی از مناطق تبریز،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 عباسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی کارگاه مورد نظر را بازرسی و پلمب کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 83 هزار و 729 عدد ترقه و مواد محترقه غیرمجاز و مقادیری مواد اولیه تولید ترقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد،افزود: با توجه به ایام پایانی سال و چهارشنبه آخرسال مبارزه با تولید و عرضه مواد محترقه در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند موارد مشکوک در این خصوص را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پلیس حوادث پلیس اخبار حوادث خطرناک مواد تولید تبریز حوادث تبریز دپوی اخبار تبریز عکس فیلم اتوبوس تلگرام زن جوان دستگیر شد دختر جسد کیفری تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان دریافتند که اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده‌اند.این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک که در معده هر سه متهم انباری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ