Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:56:20 GMT

یادواره شهدای نیروی انتظامی در نوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۴۹۸

یادواره شهدای نیروی انتظامی در نوشهر برگزار شد

نوشهر - ایرنا - یادواره شهدای 24 شهید نیروی انتظامی غرب مازندران و 3 شهید مدافع حرم این نیرو روز پنجشنبه در مسجد جامع شهرستان نوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقش فرهنگ جهاد و شهادت در دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: برای برون رفت از همه مشکلات کشور باید فرهنگ جهاد و شهادت ترویج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی افزود: فرهنگ جهاد و شهادت طلبی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده که تبلور آن را می توان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی شاهد بود.
وی باتجلیل از شهدای نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی با تمام توان خود در جهت اشاعه فرهنگ شهادت و مقاومت تلاش می کند و رسیدگی به خانواده شهیدان را مورد توجه قرار دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به تهدیدات دشمن اظهار داشت: تهدیدات دشمن یک بلوف سیاسی است و در صورتی که دشمن خطا کند ایران می تواند باتمام توان به مقابله به مثل بپردازد.
در این آیین که فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، فرمانده نیروی انتظامی استان و سایر نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی و مردم شهید پرور نوشهر حضور داشتند و با مداحی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم شهرستان گرامی داشته شد.
شهرستان نوشهر در غرب مازندران 24 شهید نیروی انتظامی و 3 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/1295/ 1602/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يادواره شهدا نيرو ي انتظامي نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این یادواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکهشهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می توانیم آنها را مرور می‌کنیم. اصغر امیرنیا افزود: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس موثر کاملا مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند. امین درخشان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود. در پایان این یادواره از ۲۸ خانواده شهید عرصه فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. همچنین از ۱۲ هنرمند نام آور استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر