Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:05:35 GMT

کشف برنج احتکار شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۵۶۵

کشف برنج احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا مرزبانی اظهار داشت: ماموران پلیس کرمانشاه در راستای مبارزه با احتکار کالا و پس از اطلاع از وجود مقدار زیادی برنج احتکار شده در یکی از انبارهای شهرک های حاشیه ای شهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی از ان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، ۴۰۰ کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج جمعا به مقدار ۴۰۰۰ کیلوگرم کشف شد.

وی بیان داشت: طبق نظر کارشناسان، ارزش برنج های کشف شده احتکاری به ۵۰ میلیون تومان می رسد.

مرزبانی همچنین از پلمب انباری محل احتکار کالا و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با قاچاق و احتکار کالا را جزو مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

کد خبر 4548728

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مرزبانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل علت این ممنوعیت را محدودیت منابع آبی و ضرورت رعایت الگوی کشت اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه صادر شده، کشت برنج در اراضی شامات در منطقه ملت آباد، زیر نهر تراب، بیوک خانلو، قره داغلو، آیاز کندی، سلمان کندی و عباد آباد شهرستان پارس‌آباد که آب آنها از کانال‌های زیر شبکه امور آب مغان تامین می‌شود، ممنوع است.
جهاد کشاورزی استان همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی کشت مصوب و همچنین رفع مشکلات اجتماعی حادث شده در منطقه بابت نفوذ و بالا آمدن آب‌های ناشی از آبیاری برنج و خسارت وارده به منازل مسکونی و زراعت سایر محصولات در اراضی همجوار، از مالکان زمین در این محدوده خواسته است تا از کشت برنج خودداری کنند.
هر سال حدود یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه مغان در سواحل رود ارس در محدوده شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز به کشت محصول برنج اختصاص می‌یابد و سالانه حدود پنج تا ۶ هزار تن شلتوک و ۲ تا سه هزار تن برنج خالص از نوع هاشمی و طارم از این اراضی برداشت می‌شود.
برنج منطقه مغان جزو پاک‌ترین، سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین برنج‌های کشور به شمار رفته و مشتریان زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • از ایلِجار چه می‌ دانید؟ یک همدلی برای نشاکاری
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه