Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت روستک روسیه اعلام کرد: پس از 4 سال مذاکره قرارداد تاریخی قرن برای تولید نسل آینده هلی‌کوپتر سنگین بین چین و روسیه امضا می‌شود که این هلی‌کوپترها بسیار قوی‌تر از مشابه آمریکایی خواهد شد.

شرکت دولتی «روستک روسیه» اعلام کرد مسکو و پکن قرار است توافق توسعه نسل بعد هلی‌کوپتر سنگین را امضا کنند و توسط دو کشور اجرایی شود و این هلی‌کوپتر جدید از هلی‌کوپتر آمریکایی که تولید می‌شود بیار قوی‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ویکتور کلادوف مدیر همکاری‌های بین‌المللی و سیاست‌های منطقه‌ای روستک در نمایشگاه «آیرو هند» اعلام کرد: این قرارداد قرار است طی دو ماه آینده امضا شود.

کلادوف با بیان اینکه گفت‌وگوها در این باره 4 سال ادامه داشت، گفت: طی یکی، دو ماه آینده بزرگترین قرارداد قرن بین دو کشور برای سرمایه‌گذاری مشترک تولید و فروش نسل آینده هلی‌کوپتر سنگین امضا می‌‌شود. آن‌طور که اعلام شده این هواپیما بسیار قوی‌تر از نوع آمریکایی خواهد بود.

در گردش مالی تجاری بین روسیه و چین در ماه ژانویه به بیشترین میزان تاریخی خود رسید و از مرز 107 میلیارد دلار گذشت. ماه پیش از این دیگر گردش مالی دو کشور صد میلیارد دلار بود. در حال حاضر روسیه به عنوان شریک اصلی تجاری چین محسوب می‌شود و طی سال‌های گذشته تجارت دو کشور در سطح گسترده‌ای افزایش یافته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت روستک هلی کوپتر چین وروسیه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف