Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@10:40:11 GMT

نرخ رسمی 16 ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۶۰۷

نرخ رسمی 16 ارز کاهش یافت

پول‌نیوز - بر اساس اعلام­ بانک مرکزی، نرخ ۱۹ ارز ­ مانند یورو و پوند در مقایسه با­­ دیروز ­افزایش یافت.  هر دلار آمریکا برای امروز پنج شنبه ­دوم اسفند ماه ۹۷ بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه­­۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۹۸ ریال افزایش ۵۴ هزار و ۷۸۹ ریال و هر یورو نیز با ۲۲۳ ریال افزایش ۴۷ هزار و ۶۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۹۶۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۹۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۸۸ ریال، روپیه هند ۵۹۲­ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۲۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۶۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۹۱۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳­ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۹۵ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۷۶۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۹۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۸۸۶ ریال، روبل روسیه ۶۴۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۷۱­ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۹۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۸۰۴ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۱۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۳۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۷۵­ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۹۵۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۲۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۰۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۶۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۸۰۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۵۶۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۳ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۸۱۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نرخ دلار پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش بهای نفت در بازار جهانی

بهای نفت طی ماه‌های اخیر به شدت تحت تاثیر تنش‌های سیاسی در شرق اروپا (جنگ اوکراین) و خاورمیانه (جنگ غزه) قرار داشته است. با این حال، دلایل اقتصادی نیز از جمله دیگر مواردی هستند که بر بهای طلای سیاه در بازار جهانی تاثیر می‌گذارند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی به دلیل کاهش شاخص ارزش دلار در برابر سایر ارز‌های معتبر جهان شاهد جهش یک و نیم درصدی بود. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز با یک دلار و ۴۲ سنت افزایش، ۸۸ دلار و ۴۲ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با یک دلار و ۴۶ سنت افزایش، به ۸۳ دلار و ۳۶ سنت در هر بشکه رسید. 

کاهش تنش میان ایران و اسراییل پس از نگرانی‌ها پیرامون گسترش جنگ غزه به سایر مناطق در خاورمیانه و نیز نگرانی‌ها درباره کاهش تقاضای چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت، در روز‌های گذشته باعث کاهش بهای طلای سیاه شده بود. 

برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد میزان ذخایر نفت تجاری آمریکا طی هفته گذشته شاهد افزایش بوده و پالایشگاه‌های ایالات متحده مصرف کمتری داشته اند که همین موضوع می‌تواند بازار انرژی را تحت تاثیر قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت نفت کاهش یافت