Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام جلال مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در راستای اجرای کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در مجموع ۲۰ کمیته تشکیل شده که یک کمیته‌ی آن تشکل‌های مردمی است.

حجت الاسلام جلالی افزود: تشکل‌های مردمی سه برنامه به آن‌ها محول شده که یکی از این برنامه‌ها راه اندازی ۱۱۴ جلسه‌ی خانه‌ی قرآن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این رابطه در سطح استان ۱۱۴ جلسه برنامه ریزی شده که در حال برگزاری هستند.

جلالی دبیر کمیته تشکل‌های مردمی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان اظهار کرد: یکی از کمیته‌های کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کمیته تشکل‌های مردمی است.

وی گفت: این کمیته ۳ برنامه برای قرار گرفتن در آستانه‌ی اجلاسیه اصلی در نظر گرفته که از پارسال اینکار شروع شده است.

جلالی با اشاره به اینکه یکی از این برنامه‌ها برگزاری همین جلسات است افزود: این ۱۱۴ جلسه قرآن با محوریت مساجد و نام گذاری شهدا به ویژه شهدای استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شده برای هماهنگی و همین طور قرائت میثاق نامه با شهدا است که در سایه سایر شهدا این جلسات تداوم داشته باشند.

جلالی گفت: یکسری ملزومات هیات که از طریق کنگره ۶۵۰۰ شهید استان آماده شده که شامل قرآن، رحل و بنر این جلسات است.
وی افزود:  امروز آغاز به کار رسمی این ۱۱۴ جلسه قرآنی در سراسر استان است.
انتهای پیام/ی

برگزاری ۱۱۴ جلسه قرآنی در سراسر استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر سه شنبه در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کردک در حال حاضر ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و بیش از ۲۵۰۰ جلسه قرآن به صورت روزانه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین آزمون سراسری مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در سه رشته ۱۰ جز و ۲۰ جز و کل قرآن همزمان با سراسر کشور روز ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: اعطا مدرک تخصصی یکی از خدمات ویژه است که برای حافظان در نظر گرفته شده است و در این مرحله نوزدهمین آزمون برگزار خواهد شد.

رمضانی بیان کرد: حافظانی که اهتمام به حفظ قرآن داشته باشند برای ۱۰ جز مدرک دیپلم علوم قرآنی، ۲۰ جز مدرک لیسانس علوم قرانی و حفظ کل مدرک دکترا داده می‌شود.

خراسان رضوی دارالقران ایران است

مسؤول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استان خراسان رضوی دارالقران ایران است، گفت: هیچ استانی این حجم از قاریان و حافظان را ندارد و در این آزمون با ۱۶۱۷ نفر ثبت نام رتبه اول را در کشور از نظر تعداد شرکت کننده داریم.

وی از افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سالهای گذشته خبر داد و افزود: آزمون در هفت حوزه تربت جام، سبزوار، نیشابور، کاشمر، خواف و مشهد در ۲ حوزه خواهران و برادران برگزار می‌شود که در سالهای قبل فقط یک حوزه در استان داشتیم.

رمضانی گفت: برای شرکت در آزمون تأمین هزینه‌های برگزاری از خود حفاظ مبلغی گرفته شود، ولی علی رغم این موضوع تعداد بیشماری شرکت کردند.

کد خبر 6086796

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز