Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از محکوم شدن پنج عضو شورای شهر سریش آباد از توابع استان کردستان به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به انتشار این فساد کرده بودند از اتهام افترا و نشر اکاذیب تبرئه شدند. اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از محکوم شدن پنج عضو شورای شهر سریش آباد از توابع استان کردستان به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: موضوع اتهام پنج عضو شورای شهر سریش آباد دایر بر تحصیل مال از طریق نامشروع بدین شرح است که مبلغ جمعا چهارصد و ده میلیون ریال از سوی پیمانکار معدن شهرداری به حساب شخصی اعضای شورا واریز شده و فیش‌های واریزی یک مرحله آن در پنج فقره در فضای مجازی منتشر گردیده بود.

این مقام قضایی گفت: دادگاه با انجام تحقیقات مبسوط و برگزاری چندین جلسه دادگاه و مواجهه حضوری و جلسه رسیدگی، النهایه دفاعیات اعضای شورا را در خصوص پنج فقره فیش واریزی بلاوجه تلقی و هر کدام از اعضای شورا به یکسال حبس تعزیری محکوم کرد.

جوهری تصریح کرد: ضمنا تعدادی از گروه‌های فعال در فضای مجازی که اقدام به انتشار فیش‌ها کرده بودند از اتهام افترا و نشر اکاذیب تبرئه شدند.

ما داوطلب هستیم که رسانه‌ها در مبارزه با فساد با ما همکاری کنند. بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده آمریکا حمله بی‌سابقه ایران و مقاومت به اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شورای امنیت برای بررسی ‌پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی در حال برگزاری است.

در این نشست، «رابرت وود» معاون نمایندگی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به اقدام اسرائیل در حمله به مرکز دیپلماتیک تهران در دمشق، اقدام تلافی‌جویانه ایران را نه تنها تهدیدی برای اسرائیل بلکه تهدیدی برای دیگر اعضای شورای امنیت از جمله اردن خواند.

نماینده آمریکا با متهم کردن ایران به تسلیح حزب الله و یمن آن را بر خلاف قطعنامه‌های مرتبط سازمان ملل خواند.

وی با تکرار ادعای اثبات نشده ارایه پهپاد شاهد به روسیه و تکرار ادعای استفاده از آن در جنگ اوکراین گفت که این همان پهپادی است که در این حمله به اسرائیل نیز استفاده شده است.

نماینده آمریکا همچنین اقدام ایران برای توقیف کشتی باری در تنگه هرمز را محکوم کرد و گفت که اتباع ۵ کشور از جمله روسیه جزء کسانی هستند که دراین اقدام در اختیار ایران قرار گرفته اند.

نماینده آمریکا بدون محکوم کردن اقدام غیرقانونی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در دمشق، مدعی شد که در سازمان ملل، آمریکا اقدام بیشتری در روز‌های آینده در کنار همپیمانان برای پاسخگو کردن ایران اتخاد خواهند کرد. وی از شورا خواست که اقدام ایران را محکوم کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • ببینید | شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • ویدیو/ شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد
  • نماینده آمریکا حمله بی‌سابقه ایران و مقاومت به اسرائیل را محکوم کرد
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید
  • اطلاعات دقیقی از دستگیری عضو شورای شهر رشت نداریم