Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:50:19 GMT

اجرای ۱۳۷۴۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در گیلان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۷۸۸

اجرای ۱۳۷۴۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدضیاء الدین حزنی ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد،  گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما شناسایی مشکلات و محرومیت‌های موجود در جامعه و تلاش برای رفع آنها است.

وی با تأکید براینکه کاهش مشکلات مردم یک وظیفه و تکلیف انقلابی است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی که در سال‌های گذشته نیز سپاه در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در ادامه به عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گیلان طی سال‌های گذشته اشاره و تاکیدکرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گیلان تاکنون ۱۳ هزار و ۷۴۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان انجام داده است.

وی همچنین به عمده‌ترین مشکلات موجود در کشور اشاره و تصریح‌کرد: بیکاری، اعتیاد، طلاق و کارآمدی اقتصادی عمده‌ترین مشکلاتی است که سطح کشور با آن هستیم که متاسفانه در این زمینه‌ها به خوبی اقدام نشده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه سپاه همیشه همراه مردم بوده و خواهد بود، تاکیدکرد: سازمان‌هایی که با مردم همراه باشد همیشه موفق خواهند بود.

سردار حزنی با تأکید برلزوم تلاش مضاعف برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، ادامه داد: دولت نیز باید در این زمینه قوی عمل کند. ما در بسیج باید با ایجاد فضای همدلی و استفاده از ظرفیت‌های مردم تلاش کنیم تا یک کشور پیشرفته باشیم.

کد خبر 4548741

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم