Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:30:21 GMT

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار روستایی بیمه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۸۰۸

محمد شریعتمداری امروز ۲ اسفندماه در مراسم اعطای حکم بازنشستگی به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بیمه‌های اجتماعی، کشاورزان روستائیان و عشایر خوزستان در بخش فتح‌المبین شهرستان شوش اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که در استان خوزستان داشتیم، شرایط بسیار خوبی برای کار و تولید در خوزستان فراهم شده و اکنون وضعیت و شرایط برای کشاورزی در منطقه بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در اولین سفر رییس جمهور به استان خوزستان، مصوبه‌ای که ۱۶ سال قبل از این سفر در بحث طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای خوزستان در نظر گرفته شده بود را مجددا در استان آغاز کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حدود ۳۵ هزار هکتار از این اراضی در منطقه شوش قرار دارند و اکنون کشاورزان با کیفیت و راندمان بسیار بالاتری نسبت به گذشته در حال کار بر روی این اراضی هستند.

شریعتمداری عنوان کرد: امیدواریم دولت این طرح را به طور کامل به سرانجام برساند و جهاد کشاورزی با همکاری بخش خصوصی بتواند اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح عظیم قرار دهد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش میزان کشت محصولات، زمینه برای ایجاد اشتغال بیشتر در منطقه فراهم می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای بحث بیمه روستاییان و عشایر گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است، گفت: جامعه هدف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار روستایی که در کشور تحت پوشش بیمه نیستند را مد نظر داریم تا تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

شریعتمداری عنوان کرد: اکنون بخشی از این امر محقق شده است و حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند و این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد شریعتمداری پوشش بیمه خانوار روستایی بیمه روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. 

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفتگو با ما از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت‌تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار پزشکی ، بیمه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد