Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو می‌توانیم تقریبا حدود ٢٠ درصد از تولید روزانه شرکت را به صورت فروش فوری عرضه کنیم. علاوه بر اینکه سایت فروش محصولات به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و مشتریان امکان خرید محصولات را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به اینکه این ٢٠ درصد شامل تقریبا روزانه ۴٠٠ دستگاه خودرو در سایپا می‌شود، ممکن است با توجه به تقاضای بالا این تعداد در همان ساعت اول به فروش برسد و سایت برای آن روز بسته شود.

وی افزود: سایت برای فروش هر روز ساعت ١٠ صبح باز و عرضه محصولات آغاز می‌شود.

بابایی در مورد سهمیه اختصاص داده شده به نمایندگی‌های سایپا و حرف و حدیث‌هایی که در این رابطه مطرح است، گفت: سهمیه برای نمایندگی‌ها در شرایط محیطی ومنطقه‌ای به صورت یکسان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این شرایطی شامل ثبت نام با کارت ملی، داشتن سن بالای ١٨ سال و عدم خرید خودرو از ابتدای سال ٩۶ برای ثبت‌نام‌ها ملاک قرار گرفته است. همچنین در این نوع عرضه صلح هم وجود ندارد، بنابراین ما تنها به دنبال مشتریان واقعی و مصرف‌کننده نهایی هستیم.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم در روز‌های نخست فروش، افزود: با ادامه این روند به مرور تقاضا هم کاهش پیدا خواهد کرد.

بابایی در مورد میزان فروش و قیمت‌ها اعلام کرد: ملاک قیمت فروش محصولات سایپا، پنج درصد زیر قیمت حاشیه بازار در ١٠ بهمن ماه است که تفاوت زیادی با قیمت‌های فعلی بازار دارد.

وی درباره موعد تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی اعلام کرد: سعی ما این است که تمامی خودرو‌های ثبت‌نامی را تا پیش از عید نوروز به مشتریان تحویل دهیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فروش فوری خودرو سایپا فروش خودرو نمایندگی های سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خودرو برای مسافرت عید/ اجاره روزانه پراید: ۴۰۰ هزار تومان!

به گزارش خبرآنلاین از روزگار خودرو، خرید خودرو حتی داخلی‌ها این روزها به حدی سخت شده است که بسیاری به سمت اجاره می‌روند و از این رو با نزدیک شدن به شب عید بسیاری از افراد سراغ اجاره خودرو برای مسافرت می‌روند.

اجاره خودرویی مثل پراید برای یک روز حدود ۴۰۰ هزار تومان، پژو پرشیا هم حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت روزانه اجاره داده می شود.

پول اجاره خودرویی نیز مثل پژو ۴۰۵ روزانه حدود ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884763

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد؛ تارا رکورد زد
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ خودرو‌های وارداتی گران شدند
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳؛ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳/ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • اجاره خودرو برای مسافرت عید/ اجاره روزانه پراید: ۴۰۰ هزار تومان!