Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:04:13 GMT

داورزنی: سفر خادم به استان ها ربطی به کشتی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۸۳۵

داورزنی: سفر خادم به استان ها ربطی به کشتی ندارد

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سفر «امیررضا خادم» به استان‌ها براساس وظیفه قانونی‌اش بوده و ربطی به کشتی ندارد.

به گزارش ایرنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، «محمدرضا داورزنی» امروز (پنجشنبه) در مورد جلسه «امیررضا خادم» با هیات‌های کشتی و اینکه آیا این کار از سوی وزارت ورزش است یا خیر؟ اظهار داشت: این موضوع ارتباطی به وزارت ورزش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش است و وظیفه دارد به استان‌ها سفر کند.
وی اظهار داشت: مسوولیت استان‌های کشور با خادم است. ما هنوز زمان ثبت نام برای انتخابات کشتی را اعلام نکردیم و زمانی که اعلام شود او می‌تواند از ظرفیت‌های خودش استفاده کند. اگر ثبت نام کند، از سمت خود استعفا می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که چه کسانی حضور خواهند داشت و اگر منظور این است که چرا به استان‌ها می‌رود، وظیفه قانونی‌اش را انجام می‌دهد.
داورزنی یادآور شد: در ایام دهه فجر علاوه بر وزیر ورزش، معاونان وزارتخانه نیز طی تقسیم بندی‌هایی که شده بود، برای پیگیری پروژه‌ها به استان‌ها سفر کردند. اینجا بحث قانونی است که اتفاق افتاده است.
ورزشی**ع.ح**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش كشتي خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پیام وزارت ورزش آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

تلاش‌های مستمر ورزشکاران ایران اسلامی در راه رسیدن به سهمیه‌های بازی‌های المپیک پاریس و قرار گرفتن در کاروان ورزشی ایران، بسیار قابل ارزش و مایه‌ی مباهات است.

به کلیه‌ی ورزشکارانی که تاکنون رویدادهای رقابتی در راه کسب سهمیه المپیک را با موفقیت سپری کرده‌اند، همچنین مربیان زحمت‌کش آنها و فدراسیون‌های مرتبط تبریک و خداقوت می‌گوییم.

همچنین در این بین تاریخ‌سازی ورزشکارانی که در مسیر راهیابی به المپیک، موجب کسب اولین سهمیه‌ها برای ورزش ایران در بازی‌های المپیک شدند، مایه‌ی مباهات شد و ارزش افزوده‌ای به کاروان ورزشی ایران بخشید که قابل تقدیر است.

مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این رشته رقم خورد.

پیش از این نیز مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره به ارمغان آوردند.

محمد بیرانوند نوجوان ۱۵ساله کشورمان هم دی‌ماه سال گذشته با کسب مقام نخست مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا برای اولین بار ایران را در این رشته به بازی‌های المپیک رساند.

با تبریک صمیمانه به قهرمانانی که کسب سهمیه‌ی المپیکی آنها با تاریخ‌سازی برای ورزش ایران، موجی از خوشحالی را درجامعه‌ی ورزش بوجود آورده است، برای کلیه‌ی ورزشکارانی که همچنان برای سربلندی ورزش کشور به تلاش خود ادامه می‌دهند، آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

به امید افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران عزیز در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898359

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه