Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان و خیرمقدم به حضار، گفت : برخود وظیفه دانستیم برای نخستین‌بار در کرمانشاه به منظور پاسداشت از عنایت و توجهات شما مردان خدایی که با شجاعت، غیرت دینی در خدمت بهترین فرزندان و، ولی نعمتان هستید قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : بیش از ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیش از ۸۸ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی جمعیت مددجو استان را قابل توجه دانست و گفت: ۴۵ هزار نفر از این تعداد که بیشترین قشر از مددجویان را محسوب می‌شود، زنان سرپرست خانوار هستند.

خدرویسی افزود : بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان جنسیت مؤنث دارند و ۲۰ هزار نفر دختر بالای ۴۰ سال بازمانده از ازدواج هستند که با لطف خداوند و وجود مقدس کمیته امداد این دسته از افراد جامعه از دورترین مناطق مرزی، روستایی و شهری از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: هیچ‌جا ثواب و خدمتی بالاتر از کمک به ایتام و فقرا نداریم، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید، «وعده بهشت مختص حامیان ایتام و فقرا است» و دین اسلام مهمترین حامی ایتام است.

خدرویسی گفت: ۲۱ هزار حامی از داخل و خارج از استان در قالب طرح محسنین از ۷ هزار و ۱۰۰ یتیم حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: نیمه اسفند‌ماه جاری مابقی واحد‌های زلزله‌زد‌گان زیرپوشش تحویل داده می‌شود و با این حساب ۵ هزار و ۱۰۰ واحد که تعهد این نهاد حمایتی بود، تحویل داده می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان جنسیت مؤنث دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود