Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کانون پتنت ایران در بنیاد نخبگان لرستان گفت: نخستین دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت پتنت در سطح استان طی دو روز در لرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان کلانتری ظهر امروز در گفت‌وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: بنیاد نخبگان و کانون پتنت ایران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان" دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت پتنت" را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این دوره طی روزهای یکم و دوم اسفندماه 97 به مدت دو روز با همکاری دانشگاه آزاد و بنیاد نخبگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد در حال برگزاری است.

 

نماینده کانون پتنت ایران در بنیاد نخبگان لرستان گفت: نزدیک به 70 نفر از اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقه‌مندان به ثبت پتنت در دانشگاه‌های استان در این دوره شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان گواهینامه معتبر توسط کانون پتنت ایران صادر می‌گردد. تصریح کرد: لیلا زارعی، فارغ‌التحصیلان مالکیت فکری از دانشگاه تورین ایتالیا به‌عنوان مدرس این دوره انتخاب شد.

 

کلانتری با اشاره به اینکه این دوره اولین بار است که در استان برگزارشده است، گفت: در این دوره به تعریف و بیان اهمیت حقوق مالکیت فکری، بیان اقسام مختلف حقوق مالکیت فکری، تعریف اختراع و شرایط ثبت آن، بیان فرآیند ثبت پتنت و نگهداری از آن و معاهدات مربوط به آن، بررسی اطلاعات اسناد پتنت و آموزش نحوه مطالعه آن و آموزش جستجوی پتنت پرداخته شد.

 

 وی با اشاره به اینکه مخترعانی که علاقه‌مند به ثبت اختراع خارجی اختراع خود هستند می‌توانند به بنیاد نخبگان لرستان مراجعه کنند، گفت: بنیاد نخبگان نماینده کانون پتنت ایران در لرستان است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود