Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:56:57 GMT

پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۹۵۰

پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود

ساری-ایرنا- وزیر ورزش و جوانان واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی را راهکار وزارتخانه متبوعش برای پایان دادن به خیل عظیم پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی روز پنجشنبه درحاشیه افتتاح بزرگترین مجموعه فرهنگی و ورزشی کاسپین در ساری افزود: مقدمات کار از لحاظ قانونی برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حوزه ورزشی بسیاری از سرمایه گذاران حاضرند تا در تکمیل پروژه های نیمه کاره کمک کنند و استقبال خوبی نیز تاکنون انجام شده است.
وزیر ورزش و جوانان پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از محل کمک های فنی و اعتباری را از مشوق های سرمایه گذاران برای ورود به مشارکت در پروژه های نیمه تمام ورزشی بیان کرد.
براساس آمار وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار فضای ورزشی نیمه کاره در سطح کشور دارد که قدمت برخی از این پروژه به حدود دو دهه قبل می رسد.
براساس این گزارش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح کشور حدود 25 هزار میلیاردتومان اعتبار مورد نیاز است و پیش بینی این وزارتخانه نیز تکمیل این پروژه های نیمه تمام با مشارکت بخش خصوصی و دولت حداقل تا پایان دولت دوازدهم است.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه دوم اسفندماه 97 به منظور افتتاح 3 پروژه ورزشی با اعتباری حدود 800 میلیارد ریال و بازدید از چند فضای ورزشی نیمه کاره به استان مازندران سفر کرد.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش و جوانان سرمايه گذاري خصوصي مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

سخنگوی وزارت بازسازی و توسعه روستایی حکومت طالبان اعلام کرد: ۷ هزار پروژه نیمه‌‌کاره‌ بانک جهانی در افغانستان در معرض تخریب‌شدن قرار دارد.

وی افزود: در مورد این پروژه‌ها با بانک جهانی گفتگو شده اما تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

مسئولان این وزارت از بانک جهانی می‌خواهند که کار این پروژه‌ها را دوباره آغاز کند.

پیش از این نیز معاونت اقتصادی ریاست الوزرای طالبان از جامعه جهانی خواستار آزاد سازی سرمایه منجمدشده مردم افغانستان شد تا در عرصه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در افغانستان به وجود بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲