Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@11:11:43 GMT

واگذاری کیش به چینی‌ها صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۹۹۰

واگذاری کیش به چینی‌ها صحت دارد؟

خبرگزاری صدا و سیما: محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها کذب محض است.

محمدرضا سعیدی با بیان اینکه عده‌ای در داخل و خارج با سو استفاده از حس وطن پرستی و ملی گرایی به دنبال فضاسازی هستند، گفت: هرگز اجازه نمیدهیم با این جوسازی‌ها ارامش مردم خدشه دار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قوانین هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه فروش زمین به خارجی‌ها را ندارد، افزود: البته از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در جزیره کیش استقبال کرده و می‌کنیم.

چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی، خبری مبنی بر اجاره دادن ۲۵ ساله جزیره کیش به چینی‌ها منتشر شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: واگذاری کیش چین منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالا‌های اساسی و دارو

علی سعیدی اظهار داشت: ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالا‌های اساسی و دارو از سوی مرکز مبادله طلا و ارز اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: در بازار طلا و شمش بر اساس هفدهمین حراج شمش طلا طی امروز از ۲۹۰ کیلوگرم طلایی که عرضه شده ۱۲۴ کیلوگرم معامله شده که میانگین قیمت آن ۴ میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: در مقایسه با هفته قبل حراج تفاوتی نداشته و حراج سکه هم حال انجام است و براساس برنامه از قبل از ساعت ۱۲ تا ۱۵ سفارش گیری انجام شد و در پایان ساعت ۱۸ اسامی افرادی که سکه به آن‌ها تخصیص یافته اعلام می‌شود. هر سه نوع سکه از جمله نیم سکه، ربع سکه و تمام به متقاضیان اختصاص داده می‌شود و بعد از گذشت هفت روز کاری افراد می‌توانند از شعبی که انتخاب کرده اند سکه‌های خود را تحویل بگیرند.

سعیدی در خصوص ارز‌های تعیین شده برای کالا‌های اساسی و دارو با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان گفت: در بخش کالا‌های اساسی کشاورزی از جمله گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۳۶۷ میلیون دلار و برای دارو و تجهیزات پزشکی هم ۵۹ میلیون دلار اختصاص یافته که در مجموع ۴۲۶ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

وی درخصوص تامین ارز صنایع هم گفت: برای حوزه صنایع حمل ونقل و خودرو ارز نیمایی به میزان ۲۷۸ میلیون دلار تامین شده و در بخش ارز واردات در مقابل صادرات ۱۴۶ میلیون دلار و در بخش صنایع تجهیزات برق و الکترونیک ۹۰ میلیون دلار ارز نیمایی و ۲۳ میلیون دلار اختصاص یافته شده است که در مجموع ۱۰۲۴ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۱۲ میلیون دلار هم ارز در مقابل واردات و صادرات اختصاص یافته شده است.

سعیدی گفت: آخرین اعداد نرخ اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و نرخ حواله هم ۴۰ هزار و ۴۶۷ تومان بوده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • بلعیدن جهان به سبک چینی
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالا‌های اساسی و دارو