Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:27:47 GMT

سه مصدوم به دنبال تصادف پژو روآ با پراید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۰۲۱

سه مصدوم به دنبال تصادف پژو روآ با پراید

حوادث رکنا: به دنبال تصادف خوردو پراید با خودرو پژو روآ در جاده روستای خرو نیشابور سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش کروه حوادث رکنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از تصادف خودرو پژو روآ با پراید در جاده خرو علیا خبر داد.

دکترقاسم مشارموحد گفت: در ساعت ۱۸:۱۴ چهار شنبه یکم اسفند ماه بدنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف خودرو پژو روآ با خودرو پراید بلافاصله یکدستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصص طب اورژانس ادامه داد: این حادثه سه نفر مصدوم داشت که مصدومین پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی تصادف حادثه طب حوادث پزشکی تصادف حادثه طب اخبار حوادث تصادف خودرو پراید مصدوم تصادف پژو عکس فیلم تلگرام اتوبوس زن جوان دستگیر شد کیفری تصاویر دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد