Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: : با تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی استان تا کنون ۸ نفر متهم در این خصوص دستگیر که دو نفر آنها طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

وی اعلام کرد: از شش نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنها محرز گردیده است  یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده است در شهرستان خاش دستگیر شده است که در بررسی‌های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده ۱۵۰ کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و ۶۰۰ کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف گردید .

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری ۳ نفر داد و افزود : در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران