Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:29:09 GMT

برنامه دولت برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۱۴۹

محمد اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه دولت برای تعادل‌بخشی و کنترل قیمت و رکود در بازار مسکن اظهار داشت: نکته مهمی که در دولت در دستور کار ما قرار دارد، جریان‌سازی برای تولید مسکن در کشور است یعنی به نحوی که عرضه و تقاضای مسکن را ما بتوانیم برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن در بازار محقق کنیم.

وی با اشاره به برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید و تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور افزود: دولت تلاش دارد با حمایت از سازندگان و انبوه‌سازان جریان تولید مسکن را شتاب دهد و این موضوع به استان‌ها و سایر سازمان‌ها ابلاغ و کار شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی این برنامه اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلاش داریم این برنامه را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرایی و به پایان برسانیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت مسکن وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!
  • نرخ‌های عجیب رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران