Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش می خواهد توانایی هایش را در لیگ برتر انگلیس اثبات کند.

طرفداری - علیرضا جهانبخش که دوباره به آمادگی کامل رسیده است، می گوید دیگر وقت آن رسیده که به انتظار طولانی اش برای گلزنی پایان دهد.

به گزارش Argus، مهاجم برایتون که فصل گذشته با پیراهن آلکمار هلند، 21گل به ثمر رساند، می خواهد گلزنی در لیگ برتر انگلیس را هم شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در هفته های اخیر با بازی در تیم ملی ایران و باشگاه برایتون نشان داده که دوباره به آمادگی رسیده است. علیرضا در بازی روز شنبه برایتون برابر دربی در جام حذفی انگلیس، 90 دقیقه بازی کرد. برایتون در این بازی به پیروزی رسید.

من احساس خوبی دارم. در نیمه اول با اعتماد به نفس بالا با توپ کار کردم. سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم. ولی طبیعتا نیاز دارم که گلزنی کنم. این مهم ترین چیزی است که به دنبالش هستم. در بازی با دربی هم چند بار شانسم را امتحان کردم. سعی کردم به سمت داخل حرکت کرده شوتزنی کنم ولی آنها واقعا فشرده و منسجم دفاع می کردند.

وی در ادامه افزود:

بازیکنان خط جلو، وینگرها و مهاجمین. مردم از چنین بازیکنانی انتظار گلزنی دارند یا اینکه در گلزنی کمک کنند و پاس گل بدهند. صادقانه باید بگویم. این هدف بعدی من است. حالا مهم ترین چیز برای من این است که دقایق بیشتری در زمین باشم و به بالاترین سطح آمادگی برسم. در گلزنی تیم هم باید سهیم باشم.

جهانبخش در جام ملت های آسیا 2019 و در بازی با عمان و در دیدار دوستانه با بولیوی در اکتبر، برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!