Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از تخصیص اعتبار 610 میلیارد ریالی هیئت دولت برای اجرای طرح‌های اضطراری کنترل سیلاب در خوزستان خبر داد.

به‌ گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیف اله آقابیگی با اشاره به بارندگی‌های موثر و حجم قابل ملاحظه آورد رودخانه‌ها در مخازن سد‌های استان خوزستان به‌ویژه سد‌های حوضه کرخه و کارون بزرگ بیان کرد: در جلسه امروز هیئت دولت مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال برای مدیریت مخازن و کنترل خروجی سد‌ها در رودخانه‌های پایین‌دست خوزستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این میزان اعتبار، ترمیم، بازسازی و تحکیم سیل بند‌ها و دایک‌های خاکی استان در دستور کار قرار گرفته، همچنین لایروبی انهار و رودخانه‌ها، مدخل ورودی تالاب هورالعظیم و سایر اقدامات مورد نیاز در قالب برنامه‌های کنترل و مدیریت سیلاب به‌صورت برنامه‌های اضطراری کوتاه‌مدت و میان‌مدت اجرا خواهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران همچنین اظهار کرد: احداث دیواره‌های جانبی رودخانه و لایروبی کانال‌های هدایت و پخش سیلاب از دیگر برنامه‌های اضطراری برای کنترل و مدیریت سیلاب در خوزستان است.
آقابیگی انجام این اقدامات را به‌منظور پیشگیری از ایجاد خسارت به مناطق شهری و روستایی استان خوزستان عنوان کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخصیص سیلاب پیشگیری سد ترمیم اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم