Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر تقویت برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد فرهنگی و ملی جامعه اثرگذار است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی بعدازظهر امروز ‌در یادواره سرداران و 1747 شهید شهرستان بابل در مصلای جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه توفیق حضور در یادواره شهدا نصیب بنده شده است، اظهار داشت: ‌از همین جا سلام خود را محضر مردم مازندران و خانواده شهدا و رزمندگان می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده خود را کوچک‌تر از آن دانسته که سرباز اسلام و انقلاب باشیم و بتوانیم بسیاری از اولیای الهی در آرزوی آن بوده امروز در تحقق آن مانند دیگر آحاد ملت حضور و نقش داشته باشیم شکر این نعمت را به جای بیاوریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به نقش جلسات و یادواره‌های شهدا در جامعه اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از جوانان این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و الهی جنگیدند تا ما اکنون آسوده زندگی کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مقوله ایثار و شهادت امری ضروری بوده که همه جوامع بشری و این فرهنگ عظیم و ناب ترین فرهنگ‌ها اهتمام دارند و کم توجه نیستند، افزود: همه ملت‌ها به فداکاران، جانبازان و از خودگذشتگان جامعه خود به دیده احترام می‌نگرند البته این تقدس‌گرایی در جوامع مختلف متفاوت است اما اساسا یک احترام عمومی نسبت به فداکاران و جانبازان و از خودگذشتگان جامعه در همه جوامع مورد توجه و احترام است.

کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار می‌شودباغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم 15 خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدکنگره 6500 شهید استان کرمان| نشست تخصصی شعر در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار شد

وی با اعلام اینکه در اسلام جوهر جهاد، شهادت و از خودگذشتگی تفاوت اساسی با سایر جوامع دارد و این گوهر جهاد و شهادت، هوشمندانه، ارزشمند و مقدس است، تصریح کرد: جوهر فرهنگ ایثار و شهادت، هوشمندانه، ارزشمند و مقدس به این دلیل بوده که افراد آگاه و با بصیرت اصرار به حضور در این صحنه دارند و از این استان بالغ بر 100 هزار نفر برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در جبهه مقاومت ثبت‌نام کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تبلیغ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نقشی اثرگذار وتاثیری بسیار مثبت در ابعاد رفتاری، ینی، اخلاقی و ملی جامعه اسلامی دارد، افزود: به سان اینکه شهید در بالاترین رجع فرهنگ‌سازی می‌کند.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

انتهای پیام/

 

R41358/P1377/S6,74/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است

همایش بزرگ تبینی با عنوان همپای طوفان به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی (جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی، گفت: ما شاهد ۴۵ سال کارنامه درخشان و بی وقفه و خالی از تزلزل و سستی از این جانباز رشید اسلام (حاج محمد کیانی) هستیم.

وی افزود: در زمانی که انقلاب دوران تثبیت خود را طی می‌کرد و گروهک‌های مخالف ووابسته به خارج مشغول فعالیت بودند، این مبارز و مجاهد حضور گسترده‌ای برای مقابله با این عناصر داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضفین اضافه کرد: حاج جمعه علی (محمد) کیانی خیل عظیمی از رزمندگان را که در جنگ هشت ساله در جبهه حضور یافتند، تربیت کرد و بی وقفه در میدان نبرد حضور داشت و ایشان دو بار گردان خودشان را از هورالعظیم عبور دادند و دو هفته در مقابل دشمن ایستادگی کردند وبا عبور از اروند به مدت ۱۰ شبانه روز در مقابل بیش از ۳۰ حمله دشمن ایستادگی کرد.

سردار سلیمانی بیان داشت: در عملیات کربلای ۴ به کمک رزمندگان این عملیات شتافت و در کربلای ۵ خودشان را به مقر لشگر زرهی ۱۰ عراق که بسیار مجهز بود رساند و با آنها به پیکار و مقابله پرداخت.

بیشتر بخوانید

در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم

وی تصریح کرد: در خطوط پدافندی که مسئولین آن با حاج محمد کیانی بود، هیچ وقت شکست نخوردیم و همیشه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کرد و به پیروزی می‌رسید.

سردار سلیمانی افزود: تربیت کادر برای دفاع مقدس یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های حاج محمد کیانی بود که ایشان دراین زمینه کارنامه درخشانی داشتند.

وی آموزش نظامی به رزمندگان، را ازدیگر خدمات حاج محمد کیانی برشمرد و گفت: گردان تحت مسئولیت ایشان همیشه گردان خط شکن بود و سخت‌ترین مأموریت‌ها را قبول و به پایان می‌رساندند.

سردار سلیمانی همراهی رزمندگان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با هم در دوران دفاع مقدس را یادآوری کرد و بیان داشت: یکی از افرادی که برای تشکیل تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام و استقلال آن از استان اصفهان نقش بسیار بسزایی داشت، حاج محمد کیانی بود.

وی تصریح کرد: حاج محمد کیانی با اتمام جنگ، مجاهدتهایش بیشتر شد و با حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور و همچنین حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بعنوان یک خادم بسیار بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری بود.

سردار سلیمانی بنیانگذاری مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها در محله میرآباد شهرکرد، راه اندازی پایگاه بسیج و موکب‌های اربعین حسینی و بحث روایت گری در مناطق عملیاتی کشور را از دیگر خدمات این جانباز سرافراز دفاع مقدس برشمرد.

وی گفت: ایشان هیچ وقت از ولایت فاصله نگرفت و سرباز ولایت مدار و فرمانده فداکار و شهید زنده بود که در سومین هفته شهادت حاج علی (محمدرضا) زاهدی به فرمانده خودش پیوست که راه روشن ایشان پررهرو باد.

سردار سلیمانی با اشاره به بحث غزه، اظهار داشت: مردم غزه با الگوگیری از شهیدان حجازی، زاهدی و ...، این مجاهدت‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: حاج محمد کیانی از جمله افرادی بود که در لشگر قمربنی هاشم علیه السلام به تربیت رزمندگان لبنانی پرداختند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: در بحث غزه و فلسطین تاکنون ۶۵ قتل عام گسترده در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است که این رفتار وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی آدمکشی و اشغالگری را ثبت شده در کارنامه رژیم صهیونیستی دانست و افزود: مردم فلسطین همواره در میدان بودند؛ اما کسی از آنها حمایت نمی‌کرد؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی یک موج جدیدی در جبهه‌های مقاومت و سرزمین‌های اشغالی بوجود آمد و قدرت و تعالی پیدا کردند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت بعنوان یک قدرت مجهز در مقابل اشغالگران مطرح شده است و از یمن تا لبنان و سوریه و عراق و ... آمادگی دارند در مقابل استکبار جهانی به صحنه بیایند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است که در طول ۴۵ سال، ملت بزرگ ایران به آن قدرت الهی دست پیدا کرده اند که از یک برنامه ریزی دقیق تاکتیکی و راهبردی و تحول آفرین و آینده ساز برخوردار باشیم.

سردار سلیمانی گفت: آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

وی طوفان الاقصی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی خواند و گفت: بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی با عملیات طوفان الاقصی در حال خارج شدن از این سرزمین‌های اشغالی هستند و عملیات وعده صادق این روند را در مرحله جدیدی قرار داد.

سردار سلیمانی افزود: دوست ودشمن اذعان کردند که اسرائیل شکست خورده و نمی‌تواند به موقعیت قبلی خود برگردد و نتوانستند با غوغای رسانه‌ای دستاورد‌های عظیم این عملیات را کوچک نشان دهند.

وی بیان داشت: همه اذعان دارند پیامد‌های راهبردی این عملیات در آینده‌ای نه چندان دور مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: حضرت آقا در دیدار با فرماندهان نظامی فرمودند وعده‌های خدا نزدیک است و باور داشته باشید و ان شاءالله این وعده‌ها تحقق می‌یابد.

سردار سلیمانی با تقدیر از برگزاری جلسات جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری این گونه جلسات را بسیار عالی و مفید و راهگشا دانست و ادامه داد: ان شاءالله مجموعه سپاه و بسیج بعنوان خادمان مردم در صحنه حاضر خواهند بود و به کمک و یاری مردم خواهند پرداخت.

گفتی است؛ قرائت قرآن، اجرای سرود، مداحی، شعرخوانی و رونمایی از تصویر نقاشی شده از چهره فرمانده دلاور و جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد کیانی از دیگر برنامه‌های این همایش تبیین در مصلی بزرگ امام خمینی (رحمت الله علیه) شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد