Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آمادگي کامل دستگاههاي زيرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و اپراتورهاي تلفن همراه براي ايام نوروز.           
به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، يداله طهماسبي در جلسه شوراي مديران ICT مازندران که صبح امروز برگزار گرديد، ضمن ابراز اينکه سالانه بطور ميانگين 15 ميليون مسافر وارد استان مازندران مي شوند ابراز داشت در همين راستا و بمنظور ارائه سرويس هاي باکيفيت ارتباطي به مشترکين تدابير لازم انديشيده و زيرساخت هاي لازم مهيا گرديد و  همچنين جهت جلوگيري از بروز هرگونه وقفه در شبکه ارتباطي، تيم هايي در شرکت مخابرات و اپراتورهاي تلفن همراه در نظر گرفته شده تا بصورت 24 ساعته وظيفه پشتيباني و نگهداري سيستم ها را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: کليه شهرهاي استان داراي اينترنت نسل 4 بوده و از پوشش کامل تلفن همراه برخوردار هستند و بالغ بر 120 نقطه گردشگري روستايي در سطح استان وجود دارد که بيش از 95 درصد اين مناطق از اينترنت نسل 3 و 4 بهره مند مي باشند.    
طهماسبي افزود: مسافرين و هم استاني هاي عزيز در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه ارتباطات و مخابرات مي توانند با تماس به شماره 33355970 موضوع را مطرح تا همکاران بنده در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام نمايند.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگي کامل دستگاههاي وزارت ارتباطات تلفن همراه ايام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟