Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:01:53 GMT

خداحافظی‌غیرمستقیم‌خادم‌باوزارت‌ورزش

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۴۲۵

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین سفر استانی‌ام بعد از حضور در این وزارتخانه به قم بود و حالا هم فکر می‌کنم آخرین سفرم در این جایگاه در قم باشد. ناطقان: امیررضا خادم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، اظهار کرد: نخستین بار طی پنج سال دوران حضورم در حوزه استان‌های ورزش شاهد برگزاری یک مراسم در مکان تخصصی مربوط به حوزه جوان بودم و که این امر اتفاق بسیار خوبی برای قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امروز فقط برای این مراسم به قم سفر کردم و برخلاف شایعات قبلی، برای حضور در دیگر برنامه‌ها به این شهر نیامدم.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: به صورت قطعی و از جایگاه وزارت ورزش و جوانان می‌گویم این تغییر و تحول در اداره کل استان، فقط یک علت داشت که آن هم سیاست حال وزارتخانه برای استفاده حداکثری نیروهای داخل سیستم بود؛ اتفاقی که در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها باید در کشور رخ بدهد.

خادم با اشاره به عملکرد حسن عابدی در دوران حضور در مدیریت ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: عابدی عملکردی قابل اعتنا و مورد توجه داشت و در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی ارائه کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای عابدی گفت: او در دوران مدیریت ورزش و جوانان قم، اخلاق پسندیده و خوبی داشت، طوری که در بین مدیران کل استان‌ها زبانزد و مطرح بود.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هیچ موضوع خاصی عامل جابه‌جایی عابدی و منعم نیست، ابراز کرد: منعم از جمله افراد متدینی است که ویژگی اخلاقی او، سرآمد تمام ویژگی‌های‌اش محسوب می‌شود و ازجمله نیروهای لایق و با تجربه است.

خادم با بیان اینکه باید از نیروهای وزارت ورزش و جوانان حداکثر استفاده را داشته باشیم، گفت: عابدی در گذشته رئیس هیأت کاراته استان قم بود و مطمئنا از این پس در هر مکانی مسؤولیت بگیرد، قطعا از حوزه ورزش خارج نخواهد بود.

وی یادآور شد: در حوزه ورزش قهرمانی، رشد قابل توجهی در استان قم داشتیم که بخاطر تلاش‌های چند ساله عابدی و همکارانش در هیأت‌های ورزشی بود.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از ظرفیت ورزش قم با مدیریت رسول منعم عنوان کرد: چندی پیش در قم دیدم که برنامه‌های خوبی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ زمینه‌سازی شده و امیدوار هستیم این برنامه‌ها به منعم منتقل شود تا او نیز ادامه دهنده این راه باشد و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خادم ادامه داد: منعم کار سختی در اداره کل ورزش و جوانان قم دارد و برای کار کردن، نیازمند یک موتور اضافه است تا ضمن ادامه مسیر قبلی، شرایط بهتری برای این استان رقم بزند.

وی عنوان کرد: نیاز است منعم تعامل بسیار جدی با استانداری، شهرداری، شورای شهر، دستگاه‌های همسو و ... داشته باشد تا کمک بیشتری به ورزش قم کند؛ ضمن اینکه توجه به حوزه جوان ازجمله مسائل مهم وزارتخانه است که باید در قم نیز مورد اهمیت قرار بگیرد.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در ورزش بانوان قم رشد قابل توجهی طی سالیان اخیر اتفاق افتاده و امیدوار هستیم مجموعه مدیریت جدید ورزش نیز به این مهم توجه کند و شاهد توفیقات بیشتری باشیم.

خادم یادآور شد: نخستین سفر استانی‌ام بعد از حضور در وزارت ورزش به قم بود و اکنون نیز فکر می‌کنم آخرین سفرم در این جایگاه در قم باشد.

گفتنی است، طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر حضور امیررضا خادم در فدراسیون کشتی مطرح شده است و این اظهار نظر امروز او در قم، نشان می‌دهد ممکن است این اتفاق بیافتد. منبع: فارس برچسب ها: خداحافظی غیرمستقیم ، خادم ، وزارت ورزش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خادم وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب